ملاقات مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با هنرمند متعهد و جانباز سینما و تئاتر

به گزارش مجله پریها، حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با رضا ایران منش هنرمند و بازیگر جانباز سینما، تئاتر و تلویزیون ملاقات و تبادل نظر کرد.

ملاقات مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با هنرمند متعهد و جانباز سینما و تئاتر

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در این عیادت که در شهر کرمان و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، جمعی از مدیران ادارۀ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و مدیر تماشاخانۀ سرو برگزار گردید، حمید نیلی ضمن آرزوی سلامتی برای این بازیگر ارزنده و توانمند سینما و تئاتر، بر لزوم بهره مندی جامعۀ فرهنگی و هنری کشور از تجارب ارزشمند این چهرۀ برجسته تأکید کرد.

وی اضافه نمود: آرزومندیم که رضا ایران منش عزیز را دوباره سلامت و راسخ بر قلۀ هنر ارزشی و متعهد ایران ببینیم و نسل جدید و جوان حاضر در جبهۀ جنگ نرم و مقابلۀ فرهنگی، قدر این سرمایه های ذی قیمت و گنج های ماندگار دوران دفاع مقدس را بیشتر بدانند. ما در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و ستاد برگزاری هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت آمادگی کامل داریم تا در زمینه های گوناگون از تجربیات این هنرمند سرافراز و متعهد استفاده کنیم.

رضا ایران منش نیز در این ملاقات گفت: آرزوی موفقیت برای دوستان و همکاران عزیز در ادامۀ این راه سخت و گاه طاقت فرسا دارم و از خداوند برای همۀ کسانی که برای شهدا و در راه شهدا قدم و قلم می زنند توفیق آرزومندم.

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در انتها این ملاقات به نمایندگی از بنیاد فرهنگی روایت فتح، ضمن ابلاغ پیغام ارادت جمعی از هنرمندان رشته های گوناگون هنر مقاومت اعم از سینما، تئاتر و تلویزیون، برای این هنرمند آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3552

به "ملاقات مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با هنرمند متعهد و جانباز سینما و تئاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با هنرمند متعهد و جانباز سینما و تئاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید