سریال خاک گرم در باغ هرندی کرمان کلید خورد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان صبح یکشنبه با حضور در باغ-موزه هرندی کرمان محل ساخت سریال تلویزیونی خاک گرم به کارگردانی جواد ارشاد با عوامل ساخت این مجموعه تلویزیونی دیدار و مصاحبه کرد.

سریال خاک گرم در باغ هرندی کرمان کلید خورد

محمدرضا علیزاده در این دیدار با اشاره به ظرفیتهای استان کرمان در حوزه سینما و تلویزیون گفت: ساخت این سریال با حضور بازیگران مطرح سینمای ایران و بازیگران هنرمند دیار کریمان، فرصت خوبی برای بروز خلاقیت و معرفی هنرمندان کرمانی است تا از ظرفیت های سینمایی برای توسعه استان استفاده گردد.

وی اضافه نمود: نمایش فضای بومی و آداب و رسوم فرهنگ مردم استان در قالب این سریال به شناخت ویژگی های هویتی و تاریخی کرمان به عنوان میراث جهانی کمک می نماید.

در این دیدار وحید محمدی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و عبدالرضا قراری مدیر عامل خانه هنرمدان استان کرمان، علیزاده را همراهی می کردند.

در بخش های ضبط گردیده، دانیال حکیمی، فرشته سرابندی، مریم خدا رحمی، شهروز ابراهیمی و تعدادی از بازیگران کرمانی سریال، جلوی دوربین نقش آفرینی کردند.

مجموعه تلویزیونی خاک گرم با حضور جمعی از بازیگران سینمای ایران و کرمان برای نمایش از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ساخته می گردد .

داستان سریال خاک گرم درباره پرفسور باستان شناسی به نام ایرج ادیب است که به خاطر بیماری سخت همسرش مدت هاست از کار باستان شناسی کناره گیری نموده، ولی با توجه به بهبودی نسبی همسرش تصمیم می گیرد کار را دوباره شروع کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 676

به "سریال خاک گرم در باغ هرندی کرمان کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال خاک گرم در باغ هرندی کرمان کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید