درخواست 380هزار یورویی پرسپولیس از بانک مرکزی، سرخ ها در کوشش برای تأمین پول برانکو

به گزارش مجله پریها، باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات سرمربی سابق خود درخواست تامین 380 هزار یورو ارز را به بانک مرکزی داده است.

درخواست 380هزار یورویی پرسپولیس از بانک مرکزی، سرخ ها در کوشش برای تأمین پول برانکو

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین فرصت فیفا، باشگاه پرسپولیس باید پیش از 11 سپتامبر (21 شهریور) مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند تا با محرومیت نقل وانتقالات روبه رو نشد. در همین حال چند روز قبل، باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود برای تامین 380 هزار یورو را به بانک مرکزی ارائه نموده تا بتواند با دریافت این مبلغ، بخشی از بدهی ارزی خود را بپردازند.

البته باشگاه پرسپولیس برای دریافت این پول باید ریال مورد احتیاج آن را با نرخ نیمایی به بانک مرکزی پرداخت کند و پس از آن می تواند از ارز تامین شده استفاده کند. با این حال هنوز پرسپولیس نتوانسته ریال آن که حدود 8 میلیارد و 500 میلیون تومان می گردد را تامین کند.

پرسپولیس باید 784 هزار یورو به برانکو پرداخت کند و با توجه به درخواست ارزی که داده است، به نظر می رسد مدیران باشگاه در مهلت تایین شده قصد ندارند تمام بدهی خود را بدهند تا از نقل وانتقالات محروم نشوند. البته نباید فراموش کرد پس از دریافت 380هزار یورو، پرسپولیس باید بخشی از آن را هم به بازیکنان خارجی خود بدهد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3694

به "درخواست 380هزار یورویی پرسپولیس از بانک مرکزی، سرخ ها در کوشش برای تأمین پول برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست 380هزار یورویی پرسپولیس از بانک مرکزی، سرخ ها در کوشش برای تأمین پول برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید