اظهارنظر عجیب درباره قرارداد تازه علیرضا بیرانوند با پرسپولیس

به گزارش مجله پریها، رضا درویش پس از عقد قرارداد نو علیرضا بیرانوند با پرسپولیس گفت: ابتدا عید غدیر را تبریک می گویم. بیرانوند نرفته بود که می گویید آمده است. او حضور داشت، اما گاهی انسان ها در لحظاتی تصمیماتی می گیرند که شاید اگر آن لحظات نبود اینگونه تصمیم گیری نمی کردند. علی متعلق به این باشگاه بود و علاقه داشت که بماند. همواره گفتم که علی مسئله ای ندارد و می ماند.

اظهارنظر عجیب درباره قرارداد تازه علیرضا بیرانوند با پرسپولیس

وی ادامه داد: شاید مسائلی که داشت و تحت فشار بود و تصمیماتی گرفت که به هرحال تمام آن ها مرتفع شد. بازهم برگشت بیرانوند به خانه تصویب شد و همانند گذشته تمام دغدغه اش تیم و ارتقای پرسپولیس خواهد بود. در مدتی که وی در باشگاه بود مدام درمورد حضور در آسیا و کسب قهرمانی آسیا صحبت می کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه گفته شده بود بیرانوند برای مذاکره با باشگاه درخواست پرداخت معوقاتش را نموده بود، توضیح داد: اصلاً چنین حرفی مطرح نشد. چون نمی شد آن قرارداد را فعال کرد، عین همان قرارداد نوشته شد تا بگوید اصلاً بخاطر بحث های مالی نمی خواسته برود. شاید آیتم هایی در قرارداد قبلی وجود داشت و به علت تغییر قوانین نتوانستیم در قرارداد تازه آن ها را بنویسیم. شاید به گونه ای بتوان گفت که بیرانوند ضرر کرد، اما خیلی بند های مهمی نبود.

درویش درمورد ناراحتی گل محمدی بعد از جلسه چند روز گذشته، اظهار داشت: من علت این اتفاق را نمی دانم. اواسط جلسه به علت کسالتی که داشتم محل جلسه را ترک کردم و از اتفاقات پس از آن اطلاعی ندارم. صورتجلسه را که خواندم مسئله ای ندیدم. شاید مشکل بعضی از بازیکنان باعث ایجاد ناراحتی شده است. گل محمدی نبود و راهی سفر شده بود و به همین علت قرارداد ها به تاخیر افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس از بازیکن تازهی رونمایی خواهد نمود یا خیر، گفت: این موضوع به کادر فنی بستگی دارد. هیچ نامی وجود ندارد. گاهی نام هایی مطرح می گردد که کمی عجیب است، به طور مثال مگر عزت اللهی امکانش را دارد که بیاید؟ او با باشگاه دیگری قرارداد دارد و ما باید درمورد بازیکنی صحبت کنیم که قرارداد ندارد. تیمی که برترین خط دفاع را داشته و قهرمان هم شده یعنی تیم کاملی است و در بعضی از پست ها شاید احتیاج باشد تقویت گردد، چون باید در آسیا حضور پیدا کنیم.

درویش درمورد اینکه چرا پرسپولیس نمی تواند اعداد و ارقامی که در بازار هست پرداخت کند و بازرسی فقط روی قرارداد های این تیم نظارت دارد حتی استقلال هم می تواند رقم عجیبی به بیرانوند پیشنهاد بدهد، گفت: هر باشگاهی برای خودش روشی را انتخاب می نماید. شاید سقف قرارداد ما نسبت به باشگاه های دیگر پایین باشد، ولی سعی نموده ایم این سقف برای همه بازیکنان در این سطح یکسان باشد. نه پشت قرارداد داریم و نه بیرون قرارداد. نه صنعتی هستیم که از زیرمجموعه مان بهره ببریم و نه معدنی که جای دیگری داشته باشیم. هلدینگ هم نیستیم که چندین شرکت در اختیارمان باشد. قانون علی الظاهر فقط برای پرسپولیس اجرا می گردد و مانند اتاقک شیشه ای هستیم که هر ترددمان را هر کسی ممکن است ببیند.

وی اضافه نمود: البته باز هم امیدواریم فدراسیون همیت خود را بگذارد. فقط بخش نامه، آیین نامه یا نوشتن قوانین مهم نیست بلکه نظارت بر این قوانین خوب است. بار ها گفته ام اگر بنا است همه باشگاه ها رعایت نمایند به نفع هیچ باشگاهی مثل پرسپولیس نیست.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد انتظار بازیکنان و سرمربی پرسپولیس این است وقتی قهرمان 2 جام شده اند و نماینده ایران در آسیا هستند، پیشنهادتی بهتر از سایر باشگاه ها دریافت نمایند، شرح داد: از این لحاظ بچه های ما واقعا مظلوم واقع شده اند. برای تک تک این بازیکنان عرق پیراهن مهم است. به هر باشگاهی هم به جز پرسپولیس بروند، قراردادشان 40-30 درصد بیشتر است، اما به علت علاقه مند بودن به این تیم قبول کردند با مبلغی کمتر از جای دیگر به پرسپولیس بیایند.

درویش ادامه داد: باید این سطح بودجه ای که داریم برای همه بازیکنانی که در این سطح هستند، مساوی تقسیم کنیم تا حقی ضایع نگردد. اگر می بینید بازیکنان ما تا این مقدار همدل و همراه هستند و نسبت به هم احساس اخوت می نمایند این است که نمی بینند یک نفر 20 درصد بیشتر یا 10 درصد کمتر گرفته است.

وی درمورد اینکه تمدید قرارداد بیرانوند با پرسپولیس به شکل تلویحی سبب استعفای حجت کریمی و علی امیری از سرپرستی و قائم مقامی باشگاه استقلال شد و آن ها در روز های اخیر و پس از فیلمی که از مدیرعامل سرخ پوشان در اتومبیلش منتشر شد، کری کری خواندند که می توانیم از بین طرفداران رد شویم، گفت: بعید می دانم به این شکل باشد. کریمی از دوستان بسیار خوب ما است. شاید استعفایش علت دیگری داشته باشد، زیرا بیرانوند که آنجا نمی رفت و خود مدیران استقلال هم این موضوع را می دانستند.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این موضوع که حجت کریمی مذاکره با بیرانوند را تایید نموده بود، پاسخ داد: بازهم بعید می دانم چنین مذاکره ای اجرا شده باشد. شاید مسائل دیگری داشتند. امروز شنیدم مسائل بیش از حدی داشتند که امیدواریم این مسائل زودتر حل گردد، زیرا به هر جهت استقلال تیم همشهری ما است.

درویش درخصوص ناراحتی طرفداران از صحبت هایش نسبت به کریم باقری و اینکه آن ها اعتقاد دارند نقش او در موفقیت های پرسپولیس پررنگ تر از آن بود که مدیرعامل باشگاه بخواهد نادیده اش بگیرد و در این شرایط آیا جدایی باقری از سرخ پوشان قطعی است، گفت: من نقش باقری را نادیده نگرفتم. او با ما قرارداد نداشت و یک عضو تازه را به کادرفنی اضافه کردیم.

وی درپاسخ به این سوال که جدایی باقری با نظر چه کسی رخ داد، توضیح داد: یک همفکری و تعامل بین ارکان باشگاه بود. سال آینده نیز محتمل است یک تا 2 بازیکن ما از گردونه بازی به بازنشستگی برسند. همه آن ها نیز قابل و تاثیرگذار هستند. یک روزی علی پروین بازیکن و مربی بود و بعدش فقط مربی شد، اما نمی توانستیم تا ابد او را نگه داریم.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد اینکه با توجه به استعفای محمد محمدی می توانست از باقری در پست معاون باشگاه استفاده کند، گفا: حتما در سطوح دیگر از او استفاده می کنیم.

درویش درمورد اینکه آیا کمال کامیابی نیا از پرسپولیس جدا شد، شرح داد: بله. او هم همراه سیامک نعمتی از پرسپولیس جدا شد و ضروری است از تمام زحماتی که در این سال ها برای پرسپولیس داشتند، تشکر کنیم، زیرا یقین دارم این بازیکنان نقش به سزایی در قهرمانی های چند سال اخیر تیم داشتند. خاطرات خوبی هم از خودشان در باشگاه و بین طرفداران و ارکان پرسپولیس به جا گذاشتند.

وی درمورد تمدید قرارداد یحیی گل محمدی، پاسخ داد: او یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما تمدیدش بستگی به تمایل و توافق خودش دارد. هنوز که فصل آغاز هم نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4848

به "اظهارنظر عجیب درباره قرارداد تازه علیرضا بیرانوند با پرسپولیس" امتیاز دهید

3 کاربر به "اظهارنظر عجیب درباره قرارداد تازه علیرضا بیرانوند با پرسپولیس" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارنظر عجیب درباره قرارداد تازه علیرضا بیرانوند با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید