خبرنگاران توجه ویژه به دوره ابتدایی باید به عنوان راهبرد اصلی مدنظر باشد

به گزارش مجله پریها، بندرعباس- خبرنگاران- مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: برای کارآمدی آموزش وپرورش و ارتقای شاخص های کمی و کیفی، توجه ویژه به دوره ابتدایی باید به عنوان راهبرد اصلی مدنظر باشد.

خبرنگاران توجه ویژه به دوره ابتدایی باید به عنوان راهبرد اصلی مدنظر باشد

ایرج بیت الهی روز دوشنبه در آیین معرفی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش هرمزگان اضافه نمود: آموزش ابتدایی یکی از مهم ترین، گسترده ترین و حساس ترین دوره های آموزش وپرورش به شمار می رود چرا که شخصیت، اخلاق و تربیت دانش آموزان در این دوره شکل می گیرد و رشد می نماید.

وی بیان داشت: دوره ابتدایی سنگ بنای نظام تعلیم و تربیت است و توجه ویژه به دانش آموزان در این دوره، موفقیت آنان را در سایر دوره های تحصیلی به دنبال خواهدداشت.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: آموزش و پرورش متعلق به مردم است و حیاط خلوت هیچ حزب و جناحی نیست و آنچه ملاک عمل بوده توجه به اصل شایسته سالاری و استفاده از همه ظرفیت ها در سایه وحدت و همدلی می باشد.

بیت الهی ادامه داد: انتصاب مدیران در آموزش و پرورش بر اساس شایستگی های تخصصی و حرفه ای و منافع دانش آموزان و فرهنگیان و به دور از نگرش های جناحی و سیاسی است.

وی اضافه نمود: در شرایط شیوع ویروس کرونا، آموزش دانش آموزان نیز با چالش ها و آسیب های روبرو شده و در این راستا نیازمند بکارگیری مدیرانی هستیم که علاوه بر تجربه و تخصص، رویکردهای نوین آموزشی را نیز با مهارت و تدبیر عملیاتی کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان یادآورشد: از 390 هزار دانش آموز استان، 230 هزار دانش آموز در دوره ابتدایی مشغول به تحصیل هستند که 60 درصد معلمان و دانش آموزان را شامل می گردد.

در این آیین حوریه حاجی زاده به عنوان معاون جدید آموزش وپرورش هرمزگان منصوب شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3859

به "خبرنگاران توجه ویژه به دوره ابتدایی باید به عنوان راهبرد اصلی مدنظر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توجه ویژه به دوره ابتدایی باید به عنوان راهبرد اصلی مدنظر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید