اسرار تکنولوژی نمایشگر تاشو سامسونگ به سرقت رفت

به گزارش مجله پریها، بر اساس شکایت جدیدی که سامسونگ در کره جنوبی تنظیم نموده، بخشی از اسرار تکنولوژی نمایشگر تاشو این شرکت به سرقت رفته و سپس به دو شرکت چینی فروخته گردیده است. سامسونگ گفته که افراد دزد این نقشه ها، برای فروش آن به دو شرکت چینی حدود 14 میلیون دلار پول دریافت نموده اند.

اسرار تکنولوژی نمایشگر تاشو سامسونگ به سرقت رفت

گفته می گردد سامسونگ برای توسعه نمایشگرهای تاشو، حدود 6 سال زمان صرف نموده و 130 میلیون دلار پول خرج نموده است. به نظر می رسد افراد موردنظر یک شرکت صوری تاسیس نموده اند و بعد از دریافت نقشه های مربوط به این تکنولوژی، آن را به ازای دریافت 15.5 میلیارد ون، که حدود 13.8 میلیون دلار می گردد، نقشه ها را در اختیار دو شرکت چینی قرار داده اند.

در حال حاضر شرکت های زیادی به دنبال بهره گیری از نمایشگر تاشو هستند و به نظر می رسد این فناوری می تواند آینده گوشی های هوشمند را تا حد زیادی تغییر دهد. سامسونگ سال ها پیش از تصمیم خود برای توسعه چنین گجت هایی پرده برداشت و در نهایت مدتی قبل، نمونه اولیه نخستین گوشی تاشو خود را نمایش داد.

در بیانیه ای که سامسونگ در رابطه با این سرقت منتشر نموده، این سرقت به عنوان یک عمل تاسف آور توصیف گردیده و در ادامه آمده که آن ها از این پس بهتر از قبل از اسرار تکنولوژی های خود محافظت می نمایند. هنوز تاریخی برای برگزاری دادگاه مربوط به این پرونده تعیین نگردیده و به نظر می رسد پلیس همچنان در جستجوی دو نفری است که احتمالا درگیر این سرقت بوده اند و ظاهرا سه نفر مرتبط با این پرونده هم بازداشت گردیده اند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 962

به "اسرار تکنولوژی نمایشگر تاشو سامسونگ به سرقت رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسرار تکنولوژی نمایشگر تاشو سامسونگ به سرقت رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید