سلطه آیفون ها بر بازار آمریکا؛ پرچم داران 2019 اپل همچنان در لیست پر فروش ترین ها

به گزارش مجله پریها، طبق آمار جدید مؤسسه تحقیقاتی Counterpoint، تمام پرچم داران سال 2019 اپل در کنار آیفون SE 2020 و آیفون XR توانستند در هفته اول ماه سپتامبر در آمریکا، در جمع پرفروش ترین گوشی ها قرار گیرند.

سلطه آیفون ها بر بازار آمریکا؛ پرچم داران 2019 اپل همچنان در لیست پر فروش ترین ها

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

اپل در سال 2019 سه گوشی راهی بازار کرد. آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس. در سال 2020 هم فعلا آیفون SE را شاهد هستیم. حال جالب اینجاست که تمام این گوشی ها در لیست پرفروش ترین گوشی ها در هفته اول ماه سپتامبر در آمریکا قرار گرفته اند. این در حالی است که بزرگترین رقیب این شرکت یعنی سامسونگ در این بین تنها 3 نماینده دارد و دو گوشی دیگر متعلق به LG هستند.

در صدر این لیست آیفون 11 واقع شده است. محصولی که توانست به پرفروش ترین گوشی نیمه اول امسال هم تبدیل گردد. در رتبه دوم و سوم هم به ترتیب آیفون 11 پرو مکس و آیفون SE 2020 قرار می گیرند که نه تنها در آمریکا بلکه در کره جنوبی هم توانست نمایندگان سامسونگ را پشت سر بگذارد. جای تعجب هم نیست که SE را با وجود دیرتر وارد بازار شدن در چنین جایگاهی می بینیم. چون این گوشی از لحاظ سخت افزاری تنها یک گیگابایت رم از پرچم داران سال 2019 اپل کمتر دارد ولی از لحاظ قیمتی در محدوده 400 تا 550 دلار قرار می گیرد و بسیار از این جهت ارزشمند است.

بعد از سه نماینده اپل که با قدرت سه رتبه برتر را تصاحب کردند، گلکسی نوت 20 اولترا 5G را شاهد هستیم که با توجه به زمان عرضه ، رتبه بسیار خوبی را کسب کرد و این نشان می دهد مردم آمریکا تا چه اندازه به پرچم دار جدید سامسونگ علاقه نشان داده اند. رتبه پنجم و ششم باز هم متعلق به نمایندگان اپل یعنی آیفون XR و 11 پرو است. جالب اینجاست که آیفون XR در سال 2018 راهی بازار شد اما آن قدر قدرتمند و مقرون به صرفه هست که همچنان علاقه مندان زیادی دارد.

در واقع با نگاهی دقیق تر به لیست پرفروش ترین گوشی ها می بینیم که در حال حاضر هر آیفونی که اپل آن را به فروش می رساند، در این لیست حضور دارد. این در حالی است که رفته رفته به زمان عرضه آیفون 12 نزدیک می شویم؛ محصولی که گفته می گردد قرار است با قیمت مناسبی راهی بازار گردد.

  • آیفون 12 اس در فصل دوم سال 2021 به جای آیفون XR راهی بازار می گردد

در رده هفتم، LG استایلوس 6 و بعد از آن نوت 20 5G و اس 20 5G قرار گرفته اند. با وجود تمام انتقاداتی که به خاطر جنس بدنه و بعضی از قابلیت های نوت 20 به سامسونگ وارد شد، باز هم می بینیم که این محصول فروش بسیار خوبی را تجربه نموده و این طور که به نظر می رسد همچنان در این جهت موفقیت آمیز حضور دارد. اس 20 5G هم به عنوان ارزان ترین عضو از خانواده اس 20 با استقبال کاربران روبرو شده اما بعید به نظر می رسد این فرایند با حضور اس 20 فن ادیشن با آن همه قابلیت جذاب و قیمت پایه 700 دلار حفظ گردد.

در رده آخر هم LG K51 قرار می گیرد که امسال معرفی شده و با قیمت مناسبی که دارد توانسته توجه بسیاری ها را به خود جلب کند. در واقع هر دو نماینده LG در این لیست در محدوده قیمتی 170 - 200 یورو قرار گرفته اند و این می تواند عملکرد خوب LG را در ساخت گوشی های مالی نشان دهد. البته حضور LG در بازار آمریکا همواره در بخش پایین رده و میان رده بسیار پر رنگ بوده اما در بحث پرچم دار، فاصله زیادی با سامسونگ دارد.

  • چرا خرید سری آیفون 11 در حال حاضر منطقی نیست؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3712

به "سلطه آیفون ها بر بازار آمریکا؛ پرچم داران 2019 اپل همچنان در لیست پر فروش ترین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطه آیفون ها بر بازار آمریکا؛ پرچم داران 2019 اپل همچنان در لیست پر فروش ترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید