آمادگی پلیس برای اعمال محدودیت های جدید کرونایی ، مسافران سریع تر برگردند

به گزارش مجله پریها، رئیس پلیس کشور بر آمادگی کامل نیروی انتظامی برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اعمال محدودیت های جدید برای پیشگیری مهار و کنترل ویروس کرونا تأکید کرد.

آمادگی پلیس برای اعمال محدودیت های جدید کرونایی ، مسافران سریع تر برگردند

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری در دومین نشست قرارگاه درمانی و بهداشتی امام رضا(ع) نیروی انتظامی که با حضور معاونان پلیسهای تخصصی و به وسیله ویدئوکنفرانس با فرماندهان انتظامی استانها در ستاد نیروی انتظامی برگزار گردید، ضمن طلب مغفرت برای کارکنان این نیرو که در حین اجرای مأموریت مقابله با ویروس کرونا به رحمت خدا رفتند، اظهار کرد: گزارش خوبی را فرماندهان انتظامی استانها و همچنین معاونان پلیسهای تخصصی مطرح کردند که حاکی از اشراف بیشتر آنها در انجام وظایف است.

رئیس پلیس کشور افزود: در اجرای مأموریتها، اولویت در این مقطع کنونی، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

وی از مسافران نوروزی خواست ضمن توجه به هشدارهای اعلامی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر، هرچه سریع تر به شهرهای خود بازگردند.

این مقام ارشد انتظامی توضیح داد: به منظور حفظ آرامش جامعه، پلیس فتا ضمن رصد و مدیریت فضای مجازی با تشویش گران اذهان عمومی، شایعه پرداران و نیز انتشاردهندگان هرگونه اخبار جعلی و کذب قاطعانه برخورد می نماید.

وی با اشاره به عدم تعطیلی واحدهایی چون نانوایی ها، سوپرمارکتها، فروشگاه های عرضه مواد غذایی و خوراکی که مایحتاج ضروری، مورد احتیاج و اولیه مردم را عرضه می نمایند، توضیح داد: مراکز تجاری، پاساژها و صنوفی که اقلام ضروری عرضه نمی نمایند، تعطیل می شوند و پلیس نیز بر مبنای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، این دستور را اجرایی می نماید.

اشتری با تأکید بر اینکه باید به خانواده های معظم شهدا و جانبازان توجه ویژه ای گردد، گفت: باید با تمام توان کوشش کنیم با اتخاذ تدابیر لازم بهترین خدمت رسانی را به مردم عزیز انجام داده به نحوی که هموطنان احساس نمایند پلیس پشتیبان و حامی آنها است.

رئیس پلیس کشور با ابراز اینکه نیروی انتظامی یکی از سازمانهایی است که با توجه به مأموریتهای محوله خود نسبت به سایر دستگاه های دیگر بیشتر در معرض خطر ابتلای به ویروس کرونا نهاده شده است، افزود: خوشبختانه با اشرافیت این موضوع از همان روز نخست تمهیدات خوبی برای رسیدگی به شرایط بهداشتی و معیشتی کارکنان و خانواده های آنها اندیشیده شد که باید با جدیت بیشتری این امر دنبال و همچنین از بیماران بستری و خانواده های متوفیان دلجویی گردد.

این مقام انتظامی ضمن قدردانی از کوششهای بی شائبه تمام همکاران در این نیرو، ادامه داد: به لطف و عنایت الهی امروز نیروی انتظامی بر اساس گزارشهای واصله مانند دیگر مأموریتها خوش درخشیده و وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

وی با تأکید بر آمادگی کامل نیروی انتظامی برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اعمال محدودیتهای جدید برای پیشگیری مهار و کنترل ویروس کرونا بیان نمود: به سلامت تمام کارکنان مخصوصاً افرادی که بیش از بقیه درگیر مأموریتها هستند باید توجه جدی گردد.

اشتری بر ضرورت هماهنگی های لازم فرماندهان انتظامی استانها با استانداران در راستای پیاده سازی تصمیمات ویژه هر استان تأکید کرد و گفت: برای سازماندهی پویشهای مردمی، همیار سلامت باید بیش از پیش توجه و کوشش گردد.

لازم به ذکر است، دومین نشست ویدئوکنفرانس فرماندهی نیروی انتظامی با فرماندهان انتظامی استانها و معاونان پلیسهای تخصصی در قرارگاه درمانی و بهداشتی امام رضا(ع) نیروی انتظامی برگزار و آخرین شرایط سلامت و امنیت اجتماعی (عمومی) استانها با اولویت استانهایی که تشدید محدودیتهای تردد در آنها اعمال می گردد و همچنین اقدامات و عملکرد هر رده مورد آنالیز نهاده شد.

در این جلسه، همچنین آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و قرارگاه بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح و تدابیر فرماندهی نیرو ابلاغ شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3321

به "آمادگی پلیس برای اعمال محدودیت های جدید کرونایی ، مسافران سریع تر برگردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی پلیس برای اعمال محدودیت های جدید کرونایی ، مسافران سریع تر برگردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید