هوشنگ نصیرزاده: ماشین سازی اولین تیم آذربایجان شرقی است و طرفداران پیدا و پنهان زیادی دارد

به گزارش مجله پریها، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز، تیم فوتبال این باشگاه را نخستین تیم استان آذربایجان شرقی دانست و معتقد است ماشین سازان طرفداران پیدا و پنهان زیادی دارند.

هوشنگ نصیرزاده: ماشین سازی اولین تیم آذربایجان شرقی است و طرفداران پیدا و پنهان زیادی دارد

به گزارش خبرنگاران از تبریز، هوشنگ نصیرزاده پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال ماشین سازی مقابل پرسپولیس گفت: گل را در زمان بدی دریافت کردیم. اگر گل پرسپولیس در نیمه اول به ثمر می رسید، به راحتی می توانستیم نتیجه بازی را به گونه دیگری رقم بزنیم. با این حال بازیکنان مصدوم زیادی داریم. در حدی که نمی توانستیم لیست تیم را برای این مسابقه پُر کنیم. امیدوارم این بازیکنان در نیم فصل دوم به بازی ها برسند. به همین خاطر مهاجری تا دقیقه 90 دست به تعویض نمی زد. نیمکت ما خالی است.

روی نیمکت، بازیکنان کمی در سطح بازیکنان اصلی داریم.، وی با بیان این جمله توضیح داد: چهار بازیکن ثابت تیم ما مصدوم هستند و برخی از آنها در تبریز حضور ندارند. آسیب دیدگی ما را رها نمی کند. با این حال تیم را در نیم فصل دوم ترمیم می کنیم. فکر می کنم نیم فصل دوم تماشایی تر است. پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای نیم فصل دوم باز می گردد و می تواند یارگیری کند.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز ادامه داد: بازیکن خوب الان بدون تیم نیست و بیشتر بازیکنان اکنون قراردادهای چندساله دارند. بازیکنان در این مقطع از فصل تیم دارند. مگر اینکه بازیکنی بخواهد قراردادش را با باشگاه خود فسخ کند.

نصیرزاده با تمجید از استقبال تماشاگران ماشین سازی از این بازی گفت: من به استادیوم های زیادی رفته ام، اما طرفداران تبریزی فوق العاده هستند. فهم فوتبالی آنها خیلی بالاست و دیدید که پس از سرانجام مسابقه، تیم را تشویق کردند. تماشاگران ما می گفتند عیبی ندارد که شکست خوردید و فرهنگ آنها فوق العاده است. این مسابقه پُرتماشاگر بود و اتفاق خاصی نیفتاد. حتی تشویق طرفداران هم هماهنگ بود و ما میزبان یک بازی خیلی خوب بودیم.

وی با بیان اینکه مردم متوجه بسیاری از حواشی هستند، گفت: امیدوارم شور و نشاط طرفداران ماشین سازی همیشگی باشد. سابقه ماشین سازی نشان می دهد که این تیم، اولین تیم آذربایجان شرقی است و طرفداران پیدا و پنهان زیادی دارد. اگر نقاط ضعف را ترمیم کنیم و چند بازی را ببریم، طرفداران بیشتر در استادیوم حاضر می شوند. در تبریز شعاری هست که می گوید تیم های استان آذربایجان شرقی تفاوتی ندارند. همین باعث می گردد طرفداران ما از تراکتورسازی و تماشاگران تراکتورسازی از ما حمایت نمایند.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز درمورد جنجال امید عالیشاه در دقایق سرانجامی دیدار گفت: خیلی متوجه این اتفاق نشدم، اما اگر ناظر مسابقه این اتفاق را گزارش کند، ممکن است تبعاتی برای عالیشاه به همراه داشته باشد و کمیته انضباطی عکس العمل نشان دهد. وقتی یک بازیکن طرفداران را تحریک می نمایند، آنها هم عصبانی می شوند. وقتی جو استادیوم به صورت یکطرفه به نفع تیم میزبان است، بازیکن حریف نباید چنین کاری انجام دهد. امیدوارم این اتفاق در دیدارهای بعدی تکرار نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1926

به "هوشنگ نصیرزاده: ماشین سازی اولین تیم آذربایجان شرقی است و طرفداران پیدا و پنهان زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشنگ نصیرزاده: ماشین سازی اولین تیم آذربایجان شرقی است و طرفداران پیدا و پنهان زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید