کاپیتان السد: مستحق پیروزی بودیم

به گزارش مجله پریها، تهران- خبرنگاران- حسن الهیدوس کاپیتان تیم السد قطر پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در مصاحبه با تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) تاکید نمود که آنها سه امتیاز بازی را با شایستگی به دست آوردند.

کاپیتان السد: مستحق پیروزی بودیم

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران، ای اف سی نوشت: دیدار شب گذشته که در استادیوم جاسم بن حمد برگزار گردید، تکرار نیمه نهایی فصل گذشته بود. جایی که نماینده ایران در مجموع 2 بازی رفت و برگشت با نتیجه 2 بر یک راهی فینال شد؛ اما برخلاف دیدار فصل گذشته، تیم قطری شب گذشته بخش عمده ای از کنترل بازی را در اختیار داشت و در نهایت هم پیروز شد تا با گل زمان های تلف شده خود، انتقام سال گذشته را بگیرد.

ضربه ایستگاهی الهیدوس در دقیقه چهارم وقت های تلف شده بازی با ضربه سر عبدالکریم حسن بهترین بازیکنان سال 2018 آسیا به دهانه دروازه فرستاده شد و بغداد بونجاح با یک اثر با ضربه سر سه امتیاز ارزشمند را در شبی هیجان انگیز برای السدی ها به ارمغان آورد.

در این بین، الهیدوس گفت: درست است که گل، خیلی دیر به ثمر رسید اما در تمام مدت کنترل بازی را در اختیار داشتیم؛ موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کردیم اما شانس با ما یار نبود. در نهایت پیروز شدیم نخستین سه امتیاز را در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان به دست آوریم.

وی ادامه داد: فکر می کنم برد خانگی بسیار حائز اهمیت است و خوشبختانه پیروز شدیم آن را به دست آوریم.

آخرین باری که این 2 تیم در دوحه با یکدیگر ملاقات کردند، این پرسپولیسی ها بودند که با یک گل دیر هنگام سه امتیاز بازی را از آن خود کردند و تساوی یک بر یک در تهران، قرمزها را روانه فینال کرد.

در این بازی اما تیم تحت راهنمایی ژزوالدو فریرا از همان شروع بازی برای انتقام مصمم بود و اگرچه تیم میهمان چند فرصت گلزنی به دست آورد اما این میزبان بود که گزینه محتمل تری برای باز کردن گره بازی به نظر می رسید.

مجموعه ای از فرصت سوزی ها از جانب هر 2 تیم و همچنین چند واکنش تاثیرگذار از سوی علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس بدین معنا بود که با نزدیک شدن زمان بازی به دقایق پایانی، تساوی بدون گل محتمل ترین نتیجه خواهد بود.

با این حال، السد هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک تر می شد فشار خود را بیشتر می کرد و انتها فزونین گلزن فصل گذشته لیگ قهرمانان با تبدیل به گل کردن فرصتی که نباید از دست می رفت، مزد فزونی محسوس السدی ها را داد.

الهیدوس در پاسخ به پرسشی مبنی بر تعداد موقعیت های گل از دست رفته توسط تیمش تاکید نمود: از لحاظ هجومی مسئله ای نداریم و تنها بدشانس بودیم و در بعضی از صحنه ها تصمیم درست را نمی گرفتیم یا عجله می کردیم. با این حال امیدوارم در بازی های بعد این مسائل و اشتباهات را رفع نموده و بازی به بازی بهتر شویم.

ورزشی**3991**3783**

منبع: ایرنا
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2348

به "کاپیتان السد: مستحق پیروزی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان السد: مستحق پیروزی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید