بسته خبری پرسپولیس ، کمال به ذوب آهن می رسد، مصلح شاید

به گزارش مجله پریها، نعمتی احتمالا تا آخر نیم فصل نمی تواند به میدان برود اما کمال به بازی با ذوب آهن می رسد و شاید مصلح را هم در این بازی ببینیم.

بسته خبری پرسپولیس ، کمال به ذوب آهن می رسد، مصلح شاید

به گزارش خبرنگاران ،

غیبت دوباره نعمتی

سیامک نعمتی در بازی با ذوب آهن هم حضور نخواهد داشت. خودِ او گفته بود تا نیم فصل نمی تواند به میدان برگردد اما پزشکان پرسپولیس امیدوارند او را به بازی های دو هفته آخر برسانند و برای همین فعلا فقط غیبتش در بازی سه شنبه برابر ذوب آهن را قطعی دانسته اند.

کمال می رسد، مصلح شاید

کمال کامیابی نیا اگر محروم نبود، در تبریز هم پرسپولیس را همراهی می کرد و با اینکه کتفش هفته پیش دررفته بود، به گفته پزشکان تیم مسئله ای برای حضور در بازی برابر ذوب آهن نخواهد داشت. وضعیت شایان مصلح اما معین نیست و قرار است در تمرین روز شنبه از این بازیکن تست پزشکی بگیرند.

ناهار میهمان شجاع

گل سه امتیازی شجاع در تبریز، نوبت میزبانی او از هم تیمی هایش را جلو انداخت. پرسپولیسی ها قرار گذاشته اند که هر چند وقت یک بار یکی از آنها بقیه را میهمان کند که این بار قرعه به نام شجاع خلیل زاده افتاد و قرار شد پرسپولیسی ها ظهر شنبه ناهار میهمان او باشند.

باقری از تیم جدا شد

تنها مربی ایرانی پرسپولیس بعد از بازی با ماشین سازی اردوی این تیم را ترک کرد. کریم باقری که به همراه خانواده اش راهی تبریز شده بود، در زادگاهش ماند و قرار شد شنبه به تمرین برگردد.

آفساید نبود

پرسپولیس درست یک دقیقه بعد از گل شجاع، گل دوم را زد که یاری داور آن را آفساید خاطرنشان کرد. آنهم در حالی که هم تصاویر تلویزیونی صحت آن گل را نشان داد و هم کارشناسان داوری تصمیم یاری داور و داور در اعلام آفساید را اشتباه خواندند.

تمرین 200 نفره

نخستین تمرین بعد از پیروزی برابر ماشین سازی بیش از 200 نفر تماشاگر داشت. تماشاگرانی که یک نفس بازیکنان و مربیان را تشویق و در صحبت با مدیرعامل از حاشیه های به وجود آمده ابراز نگرانی کردند. در این تمرین که از ساعت 11 در استادیوم شهید کاظمی شروع شد، بازیکنان اصلی فقط دور زمین دویدند.

2 - 350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1937

به "بسته خبری پرسپولیس ، کمال به ذوب آهن می رسد، مصلح شاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس ، کمال به ذوب آهن می رسد، مصلح شاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید