دومین پیروزی تیم فوتبال هفت نفره ایران برابر اردن

به گزارش مجله پریها، تیم فوتبال هفت نفره ایران با پیروزی مقابل اردن به دومین برد خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه دست یافت.

دومین پیروزی تیم فوتبال هفت نفره ایران برابر اردن

به گزارش خبرنگاران، در دومین دیدار از روز چهارم رقابت های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا – اقیانوسیه در جزیره کیش، از ساعت 18 امروز (سه شنبه) تیم های ایران و کره جنوبی برابر هم به میدان رفتند که در سرانجام تیم ایران، با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید. برای ایران کریمی زاده (3گل)،ژولیده(2گل)،آرندی(2گل) و آتش افروز گلزنی کردند.

علیرضا زارع، محمد خراط، عباس ترابی، عبدالرضا کریمی زاده(کاپیتان) ، رسول آتش افروز، مسعود ژولیده و بهنام آرندی هفت بازیکنی بودند که در برابر اردن به میدان رفتند.

این دیدار قرار بود روز یکشنبه برگزار گردد، اما به دلیل بارش شدید باران در جزیره کیش، به امروز(سه شنبه) موکول شد.

در سرانجام بازی های روز چهارم این رقابت ها ایران و استرالیا شش امتیازی شدند ولی ایران به خاطر گل زده بیشتر در صدر جدول نهاده شد و استرالیا در مکان دوم ایستاد. تیم های تایلند و اردن با سه امتیاز در رده های سوم و چهارم نهاده شدند و کره جنوبی بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

رقابت های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا – اقیانوسیه از روز شنبه به میزبانی جزیره کیش شروع شده و روز پنجشنبه با معرفی تیم قهرمان به سرانجام می رسد.

طبق اعلام مسئول برگزاری این رقابت ها، دو تیم نخست این مسابقات جواز حضور در رقابت های جهانی 2019 اسپانیا را کسب می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1914

به "دومین پیروزی تیم فوتبال هفت نفره ایران برابر اردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین پیروزی تیم فوتبال هفت نفره ایران برابر اردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید