گرشاسبی: درباره بازنشستگیم تابع قانون هستم

به گزارش مجله پریها، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس می گوید در کوشش است تا بدون حاشیه تیمش رو به جلو حرکت کند.

گرشاسبی: درباره بازنشستگیم تابع قانون هستم

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این باشگاه گفت: وضعیت مان بد نیست. مشغولیم و داریم کوشش می کنیم که بدون حاشیه حرکت رو به جلو خودمان را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما هم مانند باشگاه استقلال بدهی مالیاتی زیادی دارید گفت: بدهی مالیاتی این دو باشگاه تقریبا نزدیک به هم است. با همت وزیر ورزش و جوانان و وزیر اقتصاد و دارایی فعلا این قضیه به ماده 251 رفته چون این ها جرایم واقعی نبوده و به نوعی سهل انگاری باشگاه ها بوده است. ما در حال حاضر به دنبال پرداخت بدهی های جاری و بدهی های بازیکنان خود هستیم.

وی در مورد بخشیده شدن مالیات توسط دولت اظهار کرد: این مساله فعلا در حال آنالیز است و در نهایت معلوم می گردد که آیا به ما در این زمینه تخفیف داده می گردد یا به طور کلی بخشیده می شویم.

وی در مورد جلسه اش با آقای تاج و محدودیت های مالی و درآمدهایی که از تبلیغات محیطی نشات می گیرد اظهار کرد: ما جلسات خوبی با سازمان لیگ و فدراسیون داشتیم. ان شاءالله تمام این مسائل آنالیز می گردد و به امید خدا نتیجه اش اعلام می گردد. ما هنوز در مورد رقم این درآمدها اطلاعی نداریم و منتظر هستیم که در این باره در آینده شفاف سازی کامل گردد.

وی در مورد قانون بازنشستگی و اینکه آیا خود او نیز جزو بازنشستگان به حساب می آید اظهار کرد: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است. منتظریم که هرچه قانون بگوید آن را انجام دهیم و به آن عمل کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 367

به "گرشاسبی: درباره بازنشستگیم تابع قانون هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: درباره بازنشستگیم تابع قانون هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید