کیارستمی: هیچ بدهی به پارک نداریم، هفته آینده مربی ایرانی تیروکمان معرفی خواهد شد

به گزارش مجله پریها، دبیر فدراسیون تیروکمان پس از خداحافظی پارک میوک وون از تیم ملی تیروکمان گفت: فدراسیون با سرمربی کره ای تیروکمان تسویه حساب کرد و دیگر هیچ تعهدی به او ندارد.

کیارستمی: هیچ بدهی به پارک نداریم، هفته آینده مربی ایرانی تیروکمان معرفی خواهد شد

رضا کیارستمی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به قطع همکاری پارک میوک وون، سرمربی کره ای با فدراسیون تیروکمان برای راهنمایی تیم ملی ریکرو و کامپوند اظهار کرد: هر چند قرارداد پارک تا المپیک 2020 بود اما او 13 خرداد قبل از بازی های آسیایی جاکارتا یک بار استعفای خود را به فدراسیون داده بود و فدراسیون با استعفای او موافقت ننموده بود. وی بعد از بازی های آسیایی دوباره استعفای خود را اظهار داشت و کمیته فنی این بار با استعفای او موافقت کرد و پارک شب گذشته تهران را ترک کرد.

او افزود: در قراردادی که با پارک داشتیم به او اعلام نموده بودیم که اگر خود او بخواهد با فدراسیون تیروکمان قطع همکاری کند باید 6 ماه زودتر این مساله را اعلام کند تا فدراسیون به تعهد خود عمل کند. در غیر این صورت اگر فدراسیون به خاطر نتایج ضعیف تیروکمان نخواهد با او همکاری داشته باشد، در آن صورت مفاد قرارداد تغییر می کرد. بنابراین چون خود پارک استعفا از تیروکمان را خواهان بود روز گذشته فدراسیون با او تسویه حساب کرد و هیچ تعهدی یا بدهی به او نداریم.

کیارستمی در پاسخ به این پرسش که الان وضعیت تیم ملی تیروکمان چگونه خواهد بود و چه کسی راهنمایی تیم را بر عهده می گیرد؟ افزود: در جلسه کمیته فنی که روز گذشته برگزار گردید مقرر شد فعلا راهنمایی تیم های ملی ریکرو و کامپوند را یک مربی ایرانی بر عهده بگیرد و سپس اگر با یک مربی خارجی واجد شرایط و مناسب به توافق رسیدیم، برای المپیک 2020 از حضور یک مربی خارجی بهره بگیریم. بنابراین در هفته آینده مربی ایرانی تیم ملی تیروکمان از بین چند گرینه ای که انتخاب گردیده است، معرفی می گردد.

دبیر فدراسیون تیروکمان در خاتمه همچنین درباره نهایی شدن اسم دو کماندار نوجوان برای شرکت در المپیک نوجوانان در مهرماه گفت: با توجه به این که در المپیک نوجوانان موفق به کسب هر دو سهمیه دختران و پسران در ریکرو شدیم، در حال حاضر حضور سوگند رحمانی در این مسابقات تایید گردیده است و در بخش پسران از بین امید صفایی پور و رضا شعبانی هر کمانداری که بتواند طی چند مرحله رکوردگیری که هفته آینده به اتمام می رسد، بالاترین رکورد را کسب کند راهی آرژانتین می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1141

به "کیارستمی: هیچ بدهی به پارک نداریم، هفته آینده مربی ایرانی تیروکمان معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیارستمی: هیچ بدهی به پارک نداریم، هفته آینده مربی ایرانی تیروکمان معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید