یاری 1400 میلیارد ریالی برای پیشرفت حوزه ارتباطات

به گزارش مجله پریها، تهران(پانا)- بر اساس بودجه سال 1400، شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تایید وزیر اجازه دارند تا مبلغ یک هزار و چهارصد میلیارد ریال از محل منابع داخلی خود را برای یاری به پیشرفت حوزه ارتباطی کشور هزینه نمایند.

یاری 1400 میلیارد ریالی برای پیشرفت حوزه ارتباطات

به گزارش خانه ملت، در تبصره 18 ماده واحده لایحه بودجه سال 1400 که امروز برای تصویب به مجلس رفت، به شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه داده می گردد تا با تایید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا مبلغ یک هزار و چهارصد میلیارد ریال از محل منابع داخلی خود را صرف اموری کند که فرایند پیشرفت در حوزه ارتباطات را تسهیل می نماید.

این تبصره به دولت این اجازه را می دهد که بخشی از اعتبارات خود را در قالب وجوه اداره شده، یارانه نرخ سود، یاری بلاعوض با تسهیلات بانکی حسب مورد ترکیب و برای اجرای برنامه های جهش فراوری، ایجاد اشتغال مولد و تثبیت اشتغال موجود و یاری به کسب وکارهای آسیب دیده از بیماری کووید 19 هزینه کند.

بر اساس تبصره 18 ماده واحده لایحه بودجه 1400، وزارت ارتباطات می تواند از این مبلغ برای یاری به سرمایه گذاری های خطرپذیر، ایجاد اپراتورهای ارائه نماینده خدمات الکترونیکی در همه بخش ها، حمایت از پروژه های توسعه ای اشتغال آفرین یا صادرات کالا و خدمات در این بخش ها توسط بخش های خصوصی و تعاونی به صورت وجود اداره شده استفاده کند.

این بودجه را باید بر اساس آیین نامه ای که به پیشنهاد وزارت ارتباطات و سازمان برنامه و بودجه کشور تهیه می گردد و به تصویب هیات وزیران می رسد، اختصاص دهند و مابه التفاوت نرخ سود را از محل آن پرداخت نمایند

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3846

به "یاری 1400 میلیارد ریالی برای پیشرفت حوزه ارتباطات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 1400 میلیارد ریالی برای پیشرفت حوزه ارتباطات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید