چگونه برترین قرص ماشین ظرفشویی را انتخاب کنیم؟

به گزارش مجله پریها، با انتخاب برترین قرص ماشین ظرفشویی به ماشین ظرفشویی خود یاری نموده و ظروف و کارد و چنگال خود را تمیز و درخشان کنید. ویژگی های برترین قرص ماشین ظرفشویی در تمامی برندها یکسان است و همگی آن ها کثیف ترین ظروف را پاک می نمایند، سخت ترین لکه ها را از بین می برند و درخشندگی کامل ظروف شما را تضمین می نمایند.

چگونه برترین قرص ماشین ظرفشویی را انتخاب کنیم؟

اگر شما هم تا به حال مجبور شده باشید که کارد و چنگال های آغشته به تخم مرغ یا لیوان های رنگی شده با رژ لب خود را برای بار دوم در ماشین ظرفشویی بیندازید، پس به خوبی اهمیت انتخاب برترین قرص ماشین ظرفشویی را می دانید.

برترین قرص ماشین ظرفشویی در یک نگاه

  • برترین قرص مقرون به صرفه قیمت ماشین ظرفشویی: Astonish All in 1
  • برترین قرص ماشین ظرفشویی سازگار با محیط زیست: Ecover All in One
  • برترین قرص همه جانبه: Finish Quantum Ultimate
  • برترین قرص ماشین ظرفشویی برای داشتن لیوان های براق: Fairy Platinum All in One

نحوه انتخاب برترین قرص ماشین ظرفشویی

اولین نکته ای که باید برای انتخاب برترین قرص ماشین ظرفشویی بدانیم، این است که آن ها از چه چیزی ساخته می شوند. قرص های ماشین ظرفشویی از 2 آنزیم تشکیل شده اند: پروتئازها که به پروتئین هایی مانند شیر، پنیر، زرده تخم مرغ و گوشت حمله می نمایند و آمیلازها که کربوهیدرات ها را تجزیه می نمایند.

این آنزیم ها با سایر مواد شیمیایی مانند سفیدنماینده، نرم نماینده آب و مواد شیمیایی ضدخوردگی، برای جلوگیری از زنگ زدن دستگاه همکاری می نمایند. اگر تعادل بین این مواد مناسب باشد، یک قرص ماشین ظرفشویی خوب باید به طور مؤثر چربی و کثیفی روی ظروف، کارد و چنگال و لیوان های شما را از بین ببرد و در عین حال ماشین ظرفشویی شما را هم در شرایط درجه یک نگه دارد.

آیا همه قرص های ماشین ظرفشویی از ویژگی های یکسانی برخوردار نیستند؟

در بین برندهای مختلف قرص های ماشین ظرفشویی، تفاوت های زیادی وجود دارد. بعضی از قرص ها بهتر از چربی ها، لکه ها را از بین می برند؛ در حالی که بعضی دیگر روی لیوان ها بسیار خوب تأثیر می گذارند اما نمی توانند آخرین بقایا را از ظروف پخت شما پاک نمایند.

بعلاوه شایان ذکر است که بعضی از قرص های ماشین ظرفشویی، برای استفاده در دمای 50 تا 60 درجه سانتی گراد یا بالاتر طراحی شده اند و در چرخه دمای پایین عملکرد چندان خوبی ندارند. به همین علت برای انتخاب برترین قرص ماشین ظرفشویی، باید همه جوانب را در نظر بگیرید.

کسب اطمینان از تمیز شدن ماشین ظرفشویی

حتی اگر از قرص های همه کاره هم استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد گاهی اوقات ماشین ظرفشویی خود را با نمک پر کنید تا رسوب آهک کاهش یابد و فیلترهای آب تعبیه شده در ماشین به درستی کار نمایند؛ به خصوص در مناطقی که آب از سختی بالایی برخوردار است!

مطلب پیشنهادی: تعویض محفظه مواد شوینده ماشین ظرفشویی

برترین قرص ماشین ظرفشویی برای خرید

در این قسمت برترین قرص ماشین ظرفشویی را برای سلیقه های مختلف معرفی خواهیم کرد:

1. استونیش آل این وان، مقرون به صرفه قیمت ترین

زمانی که از این قرص در شستشوی گرم استفاده می گردد، به خوبی مانند بعضی از مارک های پیشرو عمل می نماید. اگر می خواهید در این شرایط مصرف آب را به حداقل برسانید، ظروف را با یک چرخه خنک تر بشویید یا ماشین ظرفشویی خود را تا جایی که مانع از تمیز شدن ظروف نمی گردد پر کنید.

استونیش ممکن است برترین قرص نباشد و مارک های گران تر کار بهتری انجام دهند ولی با این حال، اگر به طور منظم از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید، این قرص ها می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

مطلب پیشنهادی:تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی

2. Ecover All in One برترین قرص ماشین ظرفشویی سازگار با محیط زیست

اگر نگران تأثیرات محیط زیستی ماشین ظرفشویی خود هستید اما نمی خواهید استفاده از آن را هم کنار بگذارید، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از سازگاری بیشتر با محیط زیست انجام دهید. شستن ظروف با یک چرخه شستشوی خنک تر و کوتاه تر یکی از این کارها است، اما یکی دیگر از این موارد، انتخاب یک قرص ماشین ظرفشویی سازگار با محیط زیست است. این برند به علت محلول های پاک نماینده طبیعی و ملایم خود شناخته شده است.

این قرص ها به جای مواد شیمیایی قوی از مواد معدنی و گیاهی ساخته شده اند؛ هرچند که ممکن است به خوبیِ بعضی از مارک های گران قیمت و قدرتمند، ظروف را تمیز ننمایند، اما با مواد شیمیایی کمتری که دارند، عملکرد بسیار خوبی دارند.

زمانی که ماشین ظرفشویی شما بیش از حد پر نشده باشد، برترین عملکرد را دارد؛ زیرا پر کردن بیش از حد ماشین ظرفشویی می تواند باعث رقیق شدن بیش از حد محلول گردد. بعلاوه بهتر است علاوه بر قرص های ماشین ظرفشویی، به طور منظم از یاری مایع براق نماینده و نمک های ماشین ظرفشویی هم استفاده گردد.

3. Finish Quantum Ultimate شوینده ای همه جانبه

این قرص های گران قیمت از جمله گران ترین قرص های موجود در بازار هستند. قرص های کوانتوم آلتیمیت حتی آزمایش تخم مرغ را هم با موفقیت پشت سر گذاشته اند و پس از اتمام چرخه، هیچ مدرکی از سفت شدن و خشک شدن زرده روی قاشق ها و بشقاب ها باقی نگذاشتند.

اگر از محصولات این برند به عنوان فراورینماینده برترین قرص ماشین ظرفشویی استفاده می کنید، مطمئن شوید که نوع مناسب را انتخاب نموده اید؛ چون Finish طیف وسیعی از قرص ها را فراوری می نماید که بعضی از آن ها کیفیت پایین تری دارند.

4. Finish Powerball All in One انتخابی برای خرید عمده

اگر مجبور هستید تا قرص های ماشین ظرفشویی را بیشتر از مقدار عادی تهیه کنید، این مورد یک انتخاب خوب برای شماست! خود قرص ها به صورت جداگانه برای تازه ماندن بسته بندی می شوند و پس از اتمام چرخه ماشین ظرفشویی، از خود رایحه لیمو به جا می گذارند.

این قرص ها به عنوان یک همه کاره، برای برطرف احتیاج به نمک اضافی یا یاری شستشو طراحی شده اند. اگر در منطقه ای با آبی با سختی بالا زندگی می کنید، افزودن نمک اضافی به جلوگیری از تجمع رسوب آهک یاری خواهد نمود.

بعلاوه در صورت اضافه کردن مواد شوینده، ممکن است متوجه شوید که ظروف شیشه ای شما سریع تر خشک می شوند. در این شرایط ارزش این را دارد که یک بار از این قرص بهره ببرید تا ببینید دقیقاً برترین قرص ماشین ظرفشویی برای ماشین شما چیست.

5. Fairy Platinum All in One برای داشتن لیوان های براق

این قرص ها به شما اطمینان می دهند که می توانید هر چیزی را که دوست دارید، بپزید؛ چون می توانند چرب ترین ظروف را هم برای شما درخشان و براق و تمیز نمایند. با اطمینان می توان گفت که این قرص هم در دسته برترین قرص ماشین ظرفشویی قرار می گیرد و هیچ اثری از چربی یا کثیفی باقی نمی گذارد.

کثیف ترین لیوان های آغشته به چای و قهوه هم کاملاً سفید می شوند، در حالی که لیوان ها پس از شستشوهای زیاد، بدون کدر شدن در طول زمان، شفاف خواهند شد.

جمع بندی

در این مقاله از مجله خبرنگاران با آنالیز انواع قرص ماشین ظرفشویی، کوشش کردیم تا تمام اطلاعات مهم به منظور انتخاب برترین قرص ماشین ظرفشویی را در اختیار شما قرار دهیم و چند گزینه را در این راستا به شما معرفی کنیم. اگر شما هم گزینه ای را مدنظر دارید، آن را به وسیله بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا دیگر کاربران هم آن را به فهرست خود اضافه نمایند.

منبع: آچاره
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4691

به "چگونه برترین قرص ماشین ظرفشویی را انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه برترین قرص ماشین ظرفشویی را انتخاب کنیم؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه برترین قرص ماشین ظرفشویی را انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید