پیشی چینی ها از امریکا در فروش اسپیکرهای هوشمند

به گزارش مجله پریها، آمارها حاکیست که برندهای چینی بیشترین عرضه اسپیکرهای هوشمند در سه ماهه نخست سال 2019 را به خود اختصاص داده اند.

پیشی چینی ها از امریکا در فروش اسپیکرهای هوشمند

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی کارشناسان فعال در مؤسسه تحقیقاتی و آماری کانالیس، این طور که به نظر می رسد بازار خرید و فروش اسپیکر های هوشمند در چین رشد بسیار قابل توجهی داشته و آمارها نشان می دهد که برندهای چینی فراوری نماینده این گجت های هوشمند خانگی در نخستین فصل امسال میلادی رشد سالانه 500 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه نموده اند.

در بازه زمانی چهار ماه نخست امسال میلادی حدود 10.6 میلیون دستگاه اسپیکر هوشمند به بازارهای دنیای عرضه شده است که در این میان 51 درصد از اسپیکرهای هوشمند فروخته شده به برندهای چینی تعلق دارد.

این در حالی است که برترین فراورینمایندگان اسپیکرهای هوشمند به شرکت های آمریکایی همچون آمازون، مایکروسافت، گوگل و اپل تعلق دارند ولی به نظر می رسد کاربران در کشورهای مختلف تمایل چندانی به خریداری آنها نشان نداده و در عوض برندهای چینی را برای خریداری و استفاده خود ترجیح داده اند.

بر اساس گزارش وب سایت تک کرانچ، برای مقایسه باید گفت شرکت های چینی فراوری نماینده هوشمند 51 درصد از سهم بازارهای دنیای این محصولات را به خود اختصاص دادند در حالی که برندهای آمریکایی در همین بازه زمانی با عرضه پنج میلیون دستگاه اسپیکر هوشمند تنها توانستند 24 درصد از سهم بازارهای دنیای را کسب نمایند.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که برندهای چینی فراوری نماینده اسپیکرهای هوشمند همچون شرکت های توسعه دهنده موبایل، با رمز موفقیت قیمت های پایین تر در قبال کیفیت بالا بازارهای دنیای را قبضه نموده اند و مسلم است که کاربران آن هم در شرایط مالی کنونی دنیا، ترجیح می دهند که محصولات مقرون به صرفه و ارزان قیمت تری را تهیه و استفاده نمایند.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2486

به "پیشی چینی ها از امریکا در فروش اسپیکرهای هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشی چینی ها از امریکا در فروش اسپیکرهای هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید