پنج امتیازِ پرسپولیس در خوزستان جا ماند

به گزارش مجله پریها، پرسپولیس برانکو که به رکوردشکنی عادت دارد، رکورد ناکامی مقابل نفت مسجدسلیمان را نتوانست بشکند و از سه بازی با خوزستانی ها تنها چهار امتیاز گرفته است. سه امتیاز از استقلال خوزستان و یکی هم از نفت.

پنج امتیازِ پرسپولیس در خوزستان جا ماند

پرسپولیس در آغاز نیم فصل دوم لیگ پانزدهم 6 امتیاز کسب کرد که ضعیف ترین آمارش به حساب می آید. در نیم فصل دوم لیگ های شانزدهم و هفدهم قرمزها آغاز بهتری داشتند. در لیگ شانزدهم 12 امتیاز از چهار هفته نخست و در لیگ هفدهم 8 امتیاز کسب کردند اما حالا پس از دو برد خانگی و یک تساوی خارج از خانه، با 7 امتیاز پایین تر از رکوردهای خود در فصول قهرمانی نیم فصل دوم را آغاز نموده اند.

پرسپولیس برانکو که به رکوردشکنی عادت دارد، رکورد ناکامی مقابل نفت مسجدسلیمان را نتوانست بشکند و از سه بازی با تیم های خوزستانی تنها چهار امتیاز گرفته است. سه امتیاز از استقلال خوزستان و یکی هم از نفت مسجدسلیمان.

آخرین باری که پرسپولیس در خوزستان برنده شد، به هفته بیست و سوم لیگ هفدهم بازمی شود. جایی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ با درخشش علی علیپور 3 گل به صنعت نفت زدند و بدون گل خورده آبادان را ترک کردند. پس از آن برابر استقلال خوزستان، صنعت نفت، فولاد و نفت مسجدسلیمان ناکام بودند.

در طول 4 فصل اخیر، پرسپولیسِ برانکو همیشه تیمی هجومی بوده که توانسته با موقعیت ها و گل های زیاد، در سه فصل گذشته بهترین خط حمله لیگ را مال خود کند و به نتایج پرگل برسند اما این فصل اوضاع طور دیگری رقم خورده است.

شاگردان برانکو در بازی شنبه هم مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رسیدند که چهارمین بازی بدون گل آنها بود. پیش تر برابر استقلال خوزستان، استقلال و تراکتورسازی با همین نتیجه متوقف شده بودن.. این در حالی است که در لیگ شانزدهم و هفدهم قرمزها تنها دو تساوی بدون گل داشتند و در لیگ پانزدهم هم هیچ کدام از بازی هایشان بدون گل به انتها نرسید.

11 - 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2308

به "پنج امتیازِ پرسپولیس در خوزستان جا ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج امتیازِ پرسپولیس در خوزستان جا ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید