هیچ چیز تصادفی نیست: چگونه خوش شانسی خود را افزایش دهیم؟

به گزارش مجله پریها، در کتاب چگونه خوش شناسی خود را افزایش دهیم؟ با آمیزه ای از مهارت های منحصر به فردش دست به خلق جامع ترین کتاب در باب بخش تاریک ذهن هوشیار پرداخته است. او به دنبال کشف معنای اتفاقاتی است که در زندگیتان رخ می دهد.

هیچ چیز تصادفی نیست: چگونه خوش شانسی خود را افزایش دهیم؟

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام کتابراه، اغلب شما لحظاتی را دیده اید، لحظاتی که همه چیز درست همان طور که باید رخ می دهد. همان زمانی که احساس می کنید انگار همه چیز دست به دست هم داده اند تا شما را به سمت جایی که می خواهید حرکت دهد. می توانید اسم آن را شانس، تصادف، دست راهنما، دنیا هستی یا خدا بگذارید. در این زمان پرسش هایی در ذهن شما ایجاد می شنود اینکه چه اتفاقی پیش آمده؟

پدیده همزمانی نوعی آزمایش است. وقوع اتفاقی با اتفاقی دیگر مصادف می گردد، در آن لحظه می توانیم از کنار هر دو رخداد بی تفاوت بگذریم یا اینکه پدید آمدن الگویی را در این رابطه ببینیم و آنگاه باید به مفید بودن آن الگو اعتماد کنیم. اگر بتوانیم به اعتماد خود پایبند بمانیم، این رخدادها به وقایعی دیگر منجر خواهند شد و ما وارد جریانی می شویم که برای شکاکان به راحتی قابل درک نیست.

شما در کتاب هیچ چیز تصادفی نیست: چگونه خوش شانسی خود را افزایش دهیم (Title The path of synchronicity align yourself with your lifes flow) به اکتشاف این فرآیند می پردازید. خواهید فهمید که عمیق ترین سطح، نیازمند درک سایه است. شما با درک سایه و به رسمیت شناختن آن از نحوه عملکردش مطلع می شوید. آنجاست که شانس را می یابید. خواهید فهمید که رخدادهای همزمان چطور در زندگی تان پدیدار می شوند. آلن جی هانتر (Allan G Hunter) به طور مشخص و جزء به جزء به شرح گنج هایی که در اعماق انسان نهفته است و ره پیمودن در جهت تحول معنوی و روانی می پردازد.

کتاب هیچ چیز تصادفی نیست: چگونه خوش شانسی خود را افزایش دهیم با همکاری انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی به صورت الکترونیکی در کتابراه منتشر شده است. کتابراه بستری قانونی جهت دانلود کتاب الکترونیک و کتاب صوتی است. شما می توانید به راحتی از طریق اپلیکیشن کتابراه به کتابخانه ای جامع دسترسی پیدا کنید.

در کتابراه بیش از 2000 هزار کتاب رایگان منتشر شده است. این کتاب ها شامل عناوینی هستند که با جلب رضایت ناشر رایگان شده اند. شما می توانید از طریق دسته بندی کتاب های رایگان، با یک کلیک به این مجموعه کتاب دسترسی پیدا کنید.

همچنین هر هفته، تخفیف هایی از 30٪ تا 100٪ در کتابراه فعال می شوند که می توانید از طریق بنر آخرهفته با کتابراه از آن ها مطلع شوید.

بخش های برگزیده کتاب هیچ چیز تصادفی نیست: چگونه خوش شانسی خود را افزایش دهیم:

- وقتی اوضاع ناامیدکننده به نظر می رسد، ناامید نشوید. مردی که هنگام رویارویی با ناملایمات زندگی هرگز ضعف نشان نمی دهد، قوی تر و قوی تر خواهد شد تا همه چیز بر وفق مراد او گردد. او خاتمه تمام نیرویی را که آرزو دارد یا به آن نیاز دارد بدست خواهد آورد.

- شکاف مغز و قلب، یکی از مسائل عمده ای است که ما انسان ها با آن روبرو هستیم. رسالت مغز این است که بر فرهنگ ما حکمرانی کند، به همین دلیل می بینیم که مردم سعی می کنند از یکدیگر بهره ببرند، ثروتی گرد آورند و چیزهایی جمع آوری کنند که به من آرامش دهد. آنها در این فرآیند اغلب قلب / احساس را در محرومیت باقی می گذارند، آنها تمام دنیا را بدست آورده اند، اما روح خود را از دست داده اند.

- تقریباً تمام افسانه های مشهور و بخش اعظم ادبیات برجسته دنیا غرب طی دو هزاره گذشته این نگرش را مورد تأکید قرار می دهند که کاری را انجام دهیم که احساس می کنیم درست است، نه کاری که محاسبات شخصی آن را برایمان سودآور نشان می دهند. وقتی چیزی را که احساس ما می گوید درست است، دنبال می کنیم، رویدادها دست به دست هم می دهند تا به ما کمک کنند.

- خانواده های ما تاریخچه ای را برای ما رقم زده اند که مدت ها قبل از تولد ما آغاز شده و به لحاظ جایگاهی که اعضای خانواده در زندگی ما دارند، سخنان آن ها بیش از سایر مردم برای ما اهمیت دارد. می توانیم از گفته آن ها چشم پوشی کنیم، اما فراموش کردن سخنی قهرآمیز از سوی یکی از اعضای خانواده مستلزم انرژی خیلی بیشتری است تا فراموش کردن همان حرف از سوی هر کس دیگر. در حقیقت، هرگز ممکن نیست سخنی که با بی مبالاتی بیان شده است را فراموش کنیم، گرچه وانمود کنیم که آن را از ذهن خود پاک کرده ایم.

ارزیابی نگرش ها و عادات فکری خانواده کار دشوارتری است، افکاری که هرگز به شکلی منسجم بیان نشده اند.

خاتمهی رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3050

به "هیچ چیز تصادفی نیست: چگونه خوش شانسی خود را افزایش دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ چیز تصادفی نیست: چگونه خوش شانسی خود را افزایش دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید