نکات کاربردی در دکوراسیون اتاق خواب کوچک

به گزارش مجله پریها، یکی از مهمترین قسمت هایی که در خانه وجود دارد و بیش از یک سوم عمر خود را در این قسمت می گذرانید اتاق خواب است که باید در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب ها به موارد زیادی توجه کنید.

نکات کاربردی در دکوراسیون اتاق خواب کوچک

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

یکی از مسائل در دکوراسیون اتاق خواب ها متراژ کوچک آن ها است. بنابراین در دکوراسیون اتاق خواب کوچک نیاز است تا دقت بیشتری برای طراحی و انتخاب وسایل به کار برده شود. این نوشتار از خبرنگاران به بررسی نکاتی کمک کننده در دکوراسیون اتاق خواب کوچک پرداخته است. پس با ما همراه باشید.

رنگ در دکوراسیون اتاق خواب

رنگ مهم ترین المان در دکوراسیون اتاق خواب کوچک است زیرا استفاده از رنگ های نامناسب می تواند فضای اتاق خواب را گرفته و کلافه کننده نشان دهد. از طرفی رنگ هایی مانند سفید، آبی روشن، طوسی روشن، سبز بسیار روشن می توانند فضای اتاق خواب را از اندازه واقعی خود بزرگ تر نشان دهند.

استفاده از رنگ های تیره فضای اتاق خواب را به شدت کوچک و دلگیر می سازند.اگر علاقه به استفاده از رنگ های پرانرژی در دکوراسیون اتاق خواب کوچک می توانید رنگ های اصلی و قالب را رنگ های روشن و خنثی انتخاب کنید و برای کوسن های روی تخت، قاب عکس ها، از رنگ های شاد و پرانرژی استفاده کنید.

تخت در دکوراسیون اتاق خواب

سعی کنید تخت خواب ها را در گوشه ای از اتاق قرار دهید تا جهت رفت و آمد و همچنین فضای قرارگیری دیگر وسایل دچار مشکل نشود. در دکوراسیون اتاق خواب کوچک بهترین محل برای قرار گیری تخت خواب در کنج است.

کاغذدیواری در دکوراسیون اتاق خواب

اگر قصد دارید اتاق خواب را کاغذدیواری کنید از کاغذدیواری هایی با طرح های ساده استفاده کنید. سعی کنید از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضای اتاق خواب بزرگ تر دیده شود.

نورپردازی در دکوراسیون اتاق خواب

از دیگر عوامل مهم در دکوراسیون اتاق خواب کوچک، نورپردازی اتاق است. در این اتاق ها می توانید از لوسترهای تک در مرکز سقف یا دیوارکوب ها با لامپ های کم مصرف استفاده کنید. اما اگر به دنبال دکوراسیون های مدرن هستید و می خواهید تا حد امکان اتاق خواب دلبازتر نشان داده شود، می توانید از نور های مخفی استفاده کنید.

ترجیحا سعی کنید از نورهای سفید و زرد استفاده کنید. برای نورپردازی بهتر در دکوراسیون اتاق خواب کوچک می توانید از پرده های توری و نازک استفاده کنید. تا اتاق دلباز تر دیده شود. پرده های تجملاتی و والان دار علاوه بر تاریک کردن اتاق ، فضا را شلوغ نشان می دهند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب دکوراسیون اتاق خواب بی نقص! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3750

به "نکات کاربردی در دکوراسیون اتاق خواب کوچک" امتیاز دهید

1 کاربر به "نکات کاربردی در دکوراسیون اتاق خواب کوچک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات کاربردی در دکوراسیون اتاق خواب کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید