نفرات برتر مسابقات کنتاکت کاراته قهرمانی کشور معرفی شدند

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، هشتمین دوره رقابت های شیربچه های کنتاکت کاراته ایران که از روز چهارشنبه در مجموعه ورزشی صدف تهران شروع شده است، امروز پنجشنبه با برگزاری رقابت هایی در رده سنی نونهالان پیگیری شد و چهره قهرمانان معین شد.

نفرات برتر مسابقات کنتاکت کاراته قهرمانی کشور معرفی شدند

در خاتمه رقابت های امروز در اوزان مختلف رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان نفرات زیر به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست پیدا کردند:

* وزن 45 - کیلوگرم: نیما زینالی

* وزن 50 - کیلوگرم: سامیار برادران جمیلی

* وزن 25 - : سامیار باقری

* وزن 35 - کیلوگرم: کیان سلطانی

* وزن 55 - کیلوگرم: یاسین سروش

* وزن 30 - کیلوگرم: امیرمحمد بروزنی (نوجوانان)

* وزن 55 - کیلوگرم: رضا شمس (جوانان)

عسگر آزادیان رئیس سبک کنتاکت کاراته با اشاره به سطح بالای این مسابقات گفت: تاکنون بیش از 18 دوره این مسابقات در رده های مختلف برگزار شده و این هشتمین دوره مسابقات شیربچه هاست که با حضور تعداد زیادی از شرکت کنندگان برگزار می گردد.

وی ادامه داد: مسابقات در رده های سنی مختلف از نوجوانان تا پیشکسوتان با حضور حدود 700 شرکت کننده در سه روز برگزار می گردد که روز نخست به مسابقات بانوان اختصاص داشت و روزهای پنجشنبه و آدینه مسابقات مردان برگزار خواهد شد.

میثم میرزایی ریاست هیات کنتاکت کاراته استان تهران نیز در این مورد گفت: این مسابقات هر سال شهریورماه برگزار می گردد و سال به سال از نظر کیفی سطح بهتری دارد.

وی ادامه داد: موردی که در این مسابقات مورد توجه قرار می گیرد بها دادن به رده سنی نونهالان است که تعداد شرکت کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده و کوشش می کنیم شرایط را برای پیشرفت آینده سازان این رشته فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2761

به "نفرات برتر مسابقات کنتاکت کاراته قهرمانی کشور معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات برتر مسابقات کنتاکت کاراته قهرمانی کشور معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید