مهمترین شاهد پرونده اتهام جنسی برلوسکونی در دادگاه حاضر می گردد

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران : یک دختر مراکشی که مهمترین شاهد در پرونده اتهام جنسی سیلویو برلوسکونی نخست وزیر پیشین ایتالیا به شمار می رود، قرار است روز دوشنبه در دادگاه حاضر گردد.

مهمترین شاهد پرونده اتهام جنسی برلوسکونی در دادگاه حاضر می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ وکیل مدافع کریمه المحروق روز شنبه تاکید نمود، وی قرار بود شهادت خود در مورد این پرونده را در اواخر ماه دسامبر بیان کند ولی او در آن موقع در مکزیک در تعطیلات بود و در دادگاه حاضر نشد.

پائولا بوکاردی وکیل این دختر مراکشی توضیح داد، کریمه قرار است روز دوشنبه در دادگاه حاضر گردد. وی روز آدینه به ایتالیا بازگشته است. برلوسکونی 76 ساله که میخواهد برای پنجمین بار به دست آوردن سمت نخست وزیری ایتالیا در انتخابات فوریه شرکت کند، متهم به داشتن رابطه نامشروع جنسی با این دختر مراکشی زیر 18 سال است.

بر اساس این گزارش، برلوسکونی کلیه اتهامات مطرح شده علیه وی در مورد ارتباط با المحروق را که اکنون 20 سال سن دارد، رد نموده است. در ماه دسامبر دادگاهی در شهر میلان ایتالیا، روز چهارم فوریه را آخرین فرصت برای برگزاری جلسه استماع اظهارات شاهد اصلی این پرونده معین نموده است. انتخابات سراسری ایتالیا قرار است 24 و 25 فوریه برگزار گردد.

تازه ترین نظرسنجی موسسه اس دبلیو جی نشان می دهد، ائتلاف میانه - چپ ایتالیا با اختلاف ده امتیازی از ائتلاف میانه - راست برلوسکونی پیش است. دادگاه رسیدگی به این اتهام فساد جنسی برلوسکونی مورد توجه شدید رسانه های داخلی ایتالیا و رسانه های خارجی قرار گرفته است.

برلوسکونی همچنین متهم است در زمان نخست وزیری از قدرت خود سوء استفاده نموده و المحروق را که به اتهام دزدی و سرقت در بازداشت پلیس ایتالیا بوده است، آزاد نموده است. در صورت تایید نهایی اتهام برلوسکونی، میلیاردر بزرگ ایتالیایی به بیش از 15 سال زندان محکوم خواهد شد.

برلوسکونی که مالک بزرگترین شبکه تلویزیونی خصوصی ایتالیا است، نوامبر 2011 میلادی در اوج بحران مالی و مالی این کشور از قدرت استعفا داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2776

به "مهمترین شاهد پرونده اتهام جنسی برلوسکونی در دادگاه حاضر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین شاهد پرونده اتهام جنسی برلوسکونی در دادگاه حاضر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید