مهدی: باشگاه ها هر چه زودتر استادیوم های خود را معرفی نمایند

به گزارش مجله پریها، مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال از باشگاه های لیگ رجحان درخواست کرد تا استادیوم های خود را هر چه زودتر معرفی نمایند.

مهدی: باشگاه ها هر چه زودتر استادیوم های خود را معرفی نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی درباره شرایط نامطلوب استادیوم خانگی تیم فجر سپاسی شیراز گفت: برای تیم خوب و قدیمی فجر سپاسی و هوادارانش احترام قائل هستم. این تیم در گذشته و الان، بنزین سبز لیگ برتر بوده است و بسیاری از بازیکنانی که آنها را می شناسیم، از فجر سپاسی معرفی شده اند.

امیدوارم استادیوم ها هر چه زودتر به بهره برداری برسد تا بازی ها را با کمال خوشحالی برگزار کنیم.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: راحت ترین استادیوم، خانه تیم میزبان است و اگر یک درصد شرایط لازم فراهم نگردد، استادیوم جایگزین باید معرفی گردد. مکاتبه ای از سوی باشگاه فجر سپاسی برای اعلام استادیوم نبودیم و نه تنها فجر، سایر باشگاه ها هم باید استادیوم های خانگی خود را به ما اعلام نمایند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال با انتقاد از بعضی باشگاه ها گفت: ما امروز قرعه کشی لیگ برتر را برگزار کردیم، اما هنوز منتظریم بعضی باشگاه ها نام استادیوم خانگی خود را اعلام نمایند. از باشگاه ها خواهش می کنم هر چه زودتر این کار را انجام دهند تا کارهای مربوط به ممیزی و فضای برگزاری بازی ها انجام گردد.

مهدی در خصوص زمان ملاقات هفته نخست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: اجازه بدهید جلو برویم و بازی روز اول پرسپولیس و ملاقات این تیم مقابل الهلال را داشته باشیم تا در ادامه، برنامه خود را مطابق با این موضوع تنظیم کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4394

به "مهدی: باشگاه ها هر چه زودتر استادیوم های خود را معرفی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: باشگاه ها هر چه زودتر استادیوم های خود را معرفی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید