منشا: قرار نیست در همه بازیها بدشانس باشیم، نمیتوانم پیشبینی کنم کدام مهاجم آقای گل میشود

به گزارش مجله پریها، گادوین منشا مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ما از لحاظ فنی تیم فوق العاده ای هستیم و قرار نیست در همه بازی ها به دلیل بدشانسی نتیجه نگیریم.

منشا: قرار نیست در همه بازیها بدشانس باشیم، نمیتوانم پیشبینی کنم کدام مهاجم آقای گل میشود

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

گادوین منشا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره دو شکست اخیر تیمش برابر پیکان و صنعت نفت آبادان و اینکه چه عاملی باعث رقم خوردن این دو باخت شد، گفت: در فوتبال باید انتظار هر نتیجه ای را داشته باشیم. البته دو باخت پیاپی طبیعتاً احساس خوبی به ما نمی دهد، ولی باید دید که در چه شرایطی این دو شکست به تیم ما تحمیل شد.

مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان یادآور شد: ما در هر دو بازی از لحاظ فنی نمایش خوبی داشتیم و اصلاً حق مان باخت نبود. البته برای پیکان و صنعت نفت هم احترام قائلم و شاید آنها نظر دیگری داشته باشند. با این حال من معتقدم که بدشانسی اصلی ترین دلیل شکست ما بود، ولی قرار نیست در همه بازی ها بدشانس باشیم. ما تیم فوق العاده ای داریم و همین موضوع این اطمینان را به بازیکنان و کادر فنی می دهد که نتایج خوبی بگیریم.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر شهر خودرو خاطر نشان کرد: همه بازی ها سخت است، ولی تیم ما در هر بازی فقط به برد فکر می نماید. بعد از دو باخت، حالا موقعیت خاصی در تیم ما ایجاد شده است و همه دنبال جبران هستیم. در این چند روز هم خیلی باانگیزه تمرین کردیم و حالا می خواهیم دو باخت اخیر را جبران کنیم. البته شهر خودرو هم تیم بسیار خوبی است که برابر استقلال هم خوب فوتبال بازی کرد، ولی ما در خانه به چیزی جز دریافت سه امتیاز فکر نمی کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منشا که با شش گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر واقع شده است، درباره شانس خود برای کسب عنوان آقای گلی گفت: پیش بینی خیلی سخت است و خودتان می بینید که رقابت مهاجمان چقدر نزدیک است. من دوست دارم تیمم پیروز باشد و البته مثل هر مهاجمی کسب عنوان آقای گلی را هم دوست دارم. با این حال نمی توانم پیش بینی کنم کدام مهاجم آقای گل می گردد، چون فقط شش هفته از بازی ها گذشته و اتفاقات مختلفی ممکن است رخ دهد. من کوشش می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم فصل خوبی در گل گهر برایم رقم بخورد. من اینجا آرامش خاصی دارم و خوشحالم که در چنین تیمی فوتبال بازی می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3885

به "منشا: قرار نیست در همه بازیها بدشانس باشیم، نمیتوانم پیشبینی کنم کدام مهاجم آقای گل میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منشا: قرار نیست در همه بازیها بدشانس باشیم، نمیتوانم پیشبینی کنم کدام مهاجم آقای گل میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید