مقابل استقلال خوب نبودیم

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، اشکان دژاگه پس از شکست 3 برصفر تیمش مقابل استقلال تهران گفت: بازی خوبی را از خود نشان ندادیم و تحت فشار تیم استقلال قرار داشتیم.

مقابل استقلال خوب نبودیم

وی تاکید کرد: فقط چند روز است که با یکدیگر تمرین کرده ایم و به آمادگی کامل نرسیده ایم.

دژاگه در ادامه گفت: مطمئنا زمان خواهد برد تا تراکتورسازی روز به روز بهتر شود. هم من، مسعود شجاعی و چند بازیکن دیگر با گذشت زمان با دیگر بازیکنان هماهنگ تر خواهیم شد و تراکتور روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.

وی در خصوص سطح فوتبال ایران با دیگر کشورها گفت: به اعتقاد من لیگ ایران هم سطح بالایی دارد و شما امروز دیدید که هر دو تیم خوب بازی کردند و بازی پرفشاری را مقابل یکدیگر انجام دادند اما این استقلال بود که به دلیل هماهنگی بیشتر توانست نتیجه را به سود خود به پایان برساند.

هافبک تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سئوال که آیا به لیگ ایران آمده اید تا استراحت کنید گفت: معنی سئوال شما را نمی فهمم و اصلا نمی دانم چه می گویید. می‌شود در لیگ بازی کنید و استراحت کنید؟ ما اینجا آمده ایم که فوتبال بازی کنیم. اصلا متوجه سئوال عجیب شما نمی شوم.

دژاگه در ادامه افزود: لیگ ایران شرایط و سختی های خاص خودش را دارد و تعجب می کنم که شما خبرنگار هستید چنین سئوالی را مطرح می کنید. آیا شما در لیگ ایران بازی کرده اید که می دانید بازیکنان استراحت می کنند؟

هافبک تراکتورسازی تبریز افزود: تراکتور از سرمربی خوبی سود می برد و هواداران خوبی هم دارد که مطمئنم در کنار ما هستند، ما را تشویق می کنند و ما به آنها قول می دهیم که در هفته های آینده بازی به بازی بهتر شده و نتایج قابل قبولی هم کسب کنید.

دژاگه گفت: در پاسخ به این پرسش که با این هزینه های گزاف شما در رده پانزدهم جدول هستید گفت: اجازه دهید تا تیم به شرایط هماهنگی برسد. تراکتور به زمان نیاز دارد و باید به این تیم فرصت داد.

وی در پاسخ به این سئوال که مدت قرارداد و رقم قرارداد شما چقدر است، افزود: قرارداد من سه ساله است و آن هم در باشگاه موجود است.

هافبک تراکتورسازی تبریز در پایان و در پاسخ به این سئوال و آیا قراردادتان را به دلار می گیرید و یا به ریال؟ سکوت کرد و حرفی نزد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 215

به "مقابل استقلال خوب نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل استقلال خوب نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید