عکس، رستورانی مخصوص آدم های خوشتیپ

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران: در محله کره ای ها واقع در ژنگژو چین رستورانی افتتاح شده است که به افراد خوش تیپ و خوش صورت غذای مجانی می دهد البته این حالت قوانینی هم دارد. شما باید جز 5 نفر خوش گل ترین افرادی باشید که در رستوران هستند.

عکس، رستورانی مخصوص آدم های خوشتیپ

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، تا به حال به این فکر نموده اید که چگونه می گردد که وارد یک رستوران شد، همه غذایی را آزمایش کرد و سپس بدون آنکه پول بدهید و فقط به خاطر تیپ خوب و زیبایی صورتتان همه چیز مجانی تمام گردد؟ اگر دوست دارید این مورد را یک بار امتحان کنید باید سری به چین بزنید.

در محله کره ای ها واقع در ژنگژو چین رستورانی افتتاح شده است که به افراد خوش تیپ و خوش صورت غذای مجانی می دهد البته این حالت قوانینی هم دارد. شما باید جز 5 نفر خوش گل ترین افرادی باشید که در رستوران هستند.

داوران این رستوران گروهی از جراحان پلاستیک هستند که به افراد خوش چهره را انتخاب می نمایند. پس از انتخاب شدن بهترین چهره دکترها بهترین غذا را برای زیباتر شدن چهره شخص برگزیده پیشنهاد می دهند.

این قانون باعث شده است تا افراد زیادی به این رستوران مراجعه نمایند و امتیاز زیبایی خود را بسنجند و شاید شانس خوردن یک غذای رایگان را هم داشته باشند. البته بعضی نیز با دریافت امتیازهای کم از رستوران بیرون رفته و خشم خود را به گونه ای تخلیه نموده اند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3084

به "عکس، رستورانی مخصوص آدم های خوشتیپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، رستورانی مخصوص آدم های خوشتیپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید