معرفی بهترین هتل های باتومی، برای سفر به شهری اروپایی در آسیا

به گزارش مجله پریها، شهر باتومی گرجستان با اراک ایران پیوند خواهر خواندگی دارند. این شهر توریستی و گردشگری گرجستان، هر ساله مقصد سفر بسیاری از ایرانی هاست. باتومی از شهرهایی است که به دلیل قرارگیری در کنار ساحل و همچنین رشته کوه ها، توانسته محبوب گردشگران گردد. شهری که به بهشت گرجستان معروف شده است. آب و هوای عالی، سواحل زیبا و مناطق سرسبز، ارزش بهترین هتل های باتومی را یک پله از دیگر شهرها بالا برده است.

معرفی بهترین هتل های باتومی، برای سفر به شهری اروپایی در آسیا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا تابستان 99 با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

در این مقاله مجله گردشگری خبرنگاران از بهترین هتل های باتومی و امکانات آن ها سخن می گوییم. تنها دانستن نام آن ها کافیست که از انتخاب خود برای اقامت در شهر ساحلی و کوهستانی گرجستان مطمئن باشید.

1- هتل شرایتون، بهترین هتل باتومی از نظر مسافران

نه تنها هتلی برتر از نظر مسافران، بلکه از بهترین هتل های باتومی است که پنج ستاره است. فضای بی نظیر و منحصر به فرد هتل را در همه جا حس می کنید. هر چهار استخر سرپوشیده و استخر روباز رایگان هستند و حوله و هر آنچه احتیاج دارید، خواهید داشت. دو استخر برای بزرگسالان و دو استخر برای بچه ها ساخته شده است. فضای رستوران مکان خوبی برای استراحت و خوردن کمی کالری است. با سفارش غذا و میان وعده های تازه در رستوران ها، دوباره برای فعالیت ورزشی بعدی در باشگاه انرژی بگیرید.

در کلاس های ایروبیک یا تفریحات شبانه شرکت کنید. حمام ترکی، سونا و جکوزی، آرایشگاه و اتاق آرامش هتل شرایتون باتومی را از دست ندهید. تمام امکانات و عکس های این هتل را با نام انگلیسی sheraton batumi در سایت رزرو هتل خواهید یافت. تمام امکانات فوق العاده هتل را که کنار بگذارید، موقعیت خوب آن را خواهید دید. این هتل 300 متر از دانشگاه دولتی باتومی و 800 متر از باغ وحش فاصله دارد.

آدرس هتل شرایتون باتومی: Rustaveli Street N 28, 6000 Batumi, Georgia

لیست امکانات هتل شرایتون از بهترین هتل های باتومی

پیشنهاد می دهیم برای رزرو هتل در باتومی ابتدا تمام امکانات این هتل و دیگر بهترین هتل های باتومی را نگاهی بیندازید. سپس تصمیم خود را نهایی کنید.

  • اولین هتل بین المللی 5 ستاره در محدوده دریای سیاه
  • واقع در مرکز شهر باتومی و چشم انداز خوب به ساحل
  • دسترسی مستقیم و اختصاصی به ساحل با پیاده روی
  • 202 اتاق و 26 سوئیت لوکس
  • 6 سالن همایش با ظرفیت های 10 تا 1500 نفر
  • مرکز آب درمانی و اسپای مجهز 2800 متری SHINE
  • استخر روباز، استخر سر پوشیده و استخر بچه ها
  • سالن بدنسازی مجهز، زمین تنیس و زمین بازی بچه ها
  • مرکز تجاری 24 ساعته برای خرید یا تجارت

2- هتل اینتوریست پالاس از بهترین هتل های باتومی

از بهترین هتل های باتومی که این سال ها جزو پرفروش ترین هتل ها نیز بوده، هتل اینتوریست پالاس است. این هتل در باتومی با نام انگلیسی Intourist Palace توانسته امکانات ویژه ای فراهم کند. از جمله استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه ورزشی، بهترین رستوران و کافی شاپ و غیره در اختیار مهمانان قرار می گیرد. اتاق ها، فضایی باز و طراحی کلاسیک و سلطنتی دارند. تخت های راحت به همراه مبلمان چوبی کلاسیک حس بهتری برای استراحت در اتاق ایجاد نموده اند. نزدیکی به ساحل در حدود 10 متر، اینجا را به یکی از بهترین هتل های ساحلی باتومی تبدیل نموده است.

آدرس هتل: Ninoshvili Street 11, 6000 Batumi, Georgia

لیست ویژگی های هتل اینتوریست در باتومی

اگر چه لیست امکانات ویژه این اقامتگاه، بیشتر از این هاست اما مهم ترین ویژگی های هتل اینتوریست باتومی را در ادامه می خوانید. امکاناتی که ترغیب کننده شما برای سفر به باتومی هستند. همچنین این شهر از ارزان ترین شهرها برای سفرهای خارجی محسوب می گردد.

  • هتل 5 ستاره در مرکز شهر با سبک معماری شوروی سابق
  • با قدمت 65 ساله، بازسازی شده در سال های 1979 و 2005
  • در مجاورت کلیسای جامع الکساندر نوسکی
  • فاصله 300 متری از منطقه ساحلی دریای سیاه
  • سالن بدنسازی با مربی شخصی
  • مرکز آب درمانی مجهز به سونا، جکوزی و ماساژ
  • استخر روباز و سر پوشیده
  • رستوران ایتالیایی هتل اینتوریست
  • دسترسی به اینترنت وای فای در تمام نقاط هتل

3- هتل برایتون از بهترین هتل های 3 ستاره باتومی

از بهترین هتل های باتومی گرجستان که توانسته نام خود را برجسته کند، هتل برایتون است. این هتل صمیمی و دوست داشتنی با نام انگلیسی Hotel Brighton درست در مرکز شهر قرار گرفته است. اطراف هتل را خیابان های زیبا و سنگفرش باتومی با بناهای تاریخی احاطه نموده اند. حتی از تراس هتل می توانید میدان مرکزی شهر و مردم باتومی را ببینید. میزهای رستوران هتل برایتون 3 ستاره روی پشت بام، فضایی مناسب و دلربا برای صرف غذا فراهم نموده اند.

همچنین اگر قصد بازدید از ساحل را دارید، با 5 دقیقه پیاده روی به دریای سیاه می رسید. اتاق ها بهترین و راحت ترین امکانات را دارند و بوفه صبحانه پرانرژی هر صبح آماده می شوند. اگر قصد سفر 3 روزه به باتومی را دارید، مقاله آن را در مجله بخوانید و در نهایت درون هتل برایتون اتاقی رزرو کنید. خدمات و امکانات هتل برایتون باتومی به توضیح زیر است.

  • هتل 3 ستاره واقع در مرکز تاریخی باتومی و میدان اروپا
  • فاصله 5 دقیقه پیاده تا ساحل و بلوار سی ساید
  • نزدیکی به کافه ها و رستوران های سنتی شهر
  • 15 اتاق مجهز با دکوراسیون کلاسیک و بالکن اختصاصی
  • پشت بام زیبا با چشم انداز به کوه و دریای سیاه
  • اتاق کنفرانس با ظرفیت 25 نفر
  • اینترنت سراسری رایگان
  • پارکینگ رایگان
  • سرویس فرودگاه و راهنمای گشت شهری البته با هزینه شارژ

آدرس هتل برایتون باتومی: Nodar Dumbadze St, Batumi 6000, Georgia

4- هتل دیوان سوئیتس، بهترین هتل باتومی برای سفر خانوادگی

از بهترین هتل های پنج ستاره باتومی که اقامت راحتی را به گردشگران و مهمانانش هدیه می دهد. اینجا هتل دیوان سوئیتس به شما انواع سوئیت ها را پیشنهاد می دهد. حتی اتاق های به هم مرتبط برای دوستان و خانواده ها، به بهترین شکل طراحس شده اند. با نزدیکی و فاصله 5 دقیقه پیاده روی به ساحل دریای سیاه، موقعیت خوبی دارد. موقعیتی که شما را از تاکسی دریافت برای جاذبه های ساحلی باتومی می رهاند. رستوران انواع غذاهای ترکی و گرجی در منوی خود دارد که احتیاج به گشتن برای بهترین رستوران باتومی را برطرف می نماید. هر چند برای پیدا کردن لیست بهترین غذاخوری ها، پیشنهاد می دهیم مقاله معرفی رستوران های خوب باتومی را بخوانید.

آدرس هتل دیوان سوئیتس باتومی را که در مقاله آورده ایم، با خود به همراه داشته باشید. به تاکسی نشان دهید تا شما را به هتل برساند. هر چند که گفتن تنها نام معروف هتل کافیست.

آدرس دقیق دیوان سوئیتس باتومی: Zhordania/Z. Gamsakhurdia Str 8/15, 6000 Batumi, Georgia

5- هتل اسکای تاور، بهترین هتل های 5 ستاره باتومی

نه تنها در منطقه ساحلی باتومی هستید؛ بلکه به جاذبه هایی مانند آکوا پارک، فواره های رقصان و دانشگاه باتومی نزدیکید. با 5 دقیقه پیاده روی به هر یک از این جاذبه می رسید. 3 دقیقه تا ساحل پیاده روی کنید. پس از آن، تمام زمان سفر به باتومی را در میان شن های ساحلی بگذرانید. اسکال تاور ابتدا از بهترین هتل های 4 ستاره باتومی بود که به خاطر ارتقا و امکانات منحصر به فردش به هتلی 5 ستاره تبدیل گشت. استخر سرپوشیده و سونا، جکوزی از امکانات برتر هتل اسکای تاور بوده که به جز ساحل از آن بهره خواهید برد. برگزاری کلاس های ورزش ویژه در باشگاه هتل به صورت روزانه مانند کلاس های یوگا مکان خوبی برای سرگرمی است. فرودگاه باتومی هم تنها 4 کیلومتر تا این هتل فاصله دارد.

آدرس هتل اسکای تاور باتومی: Sheriff Khimshiashvili str. No 7/ 33, Batumi 6000, Georgia

6- هتل اسپاتنیک، بهترین هتل کوهستانی باتومی

به بالای تپه و در میان جنگلی سرسبز خواهید رفت تا به هتل اسپاتنیک باتومی برسید. موقعیتی متفاوت و عالی در این شهر که حتی فضای استخر روباز متفاوتی دارد. تراس پشت بامی هتل مکانی عالی برای صرف غذا در رستوران همزمان با تماشای شهر چراغانی باتومی است. حتی زمستان ها، تمام اطراف هتل پر از برف می گردد که تجربه اقامتی متفاوت به گردشگران می دهد. زمستان ها برف بازی اطراف جنگل باتومی فراموشتان نگردد. حتی طراحی اتاق ها نیز، این تجربه متفاوت اقامتی را تکمیل می نماید. تخت های راحت در کنار وان و جکوزی اتاق ها با تلویزیون که از دیوار آویزان شده اند. استفاده از استخر هتل، رایگان و بدون احتیاج به شارژ است.

تله کابین آرگو در باتومی شما را به بالای کوهستان و مناطق توریستی و خوش آب و هوای این شهر می رساند.

آدرس هتل اسپاتنیک باتومی از بهترین هتل های پنج ستاره: Shervashize Ascent 28, 6010 Batumi, Georgia

ارزان ترین هتل باتومی کدام هتل است؟

از آنجایی که قیمت بهترین هتل های باتومی گاهی بالاست، شاید بخواهید در ارزان ترین هتل باتومی اتاق رزرو کنید. هتل بلو اسکای باتومی قیمتی بسیار ارزان دارد. اتاق ها از کیفیت خوبی برخوردارند و می توانید سفری ارزان به باتومی را برنامه ریزی کنید.

بهترین هتل های تفلیس و باتومی را برای تور گرجستان در مجله خبرنگاران پیدا می کنید. اگر در تور باتومی شرکت می کنید، بهتر این است که به سراغ بهترین هتل های باتومی بروید. اگر در سفر به باتومی در هتل دیگری اقامت داشته اید و آن را هتلی خوب می دانید، به ما معرفی کنید. طبیعی است که معرفی تنها تعداد محدودی از هتل، نشان دهنده تمام بهترین هتل ها در باتومی نیست. شما هم می توانید هتل های بیشتری به این لیست اضافه کنید. برای ما در کامنت ها پیشنهادهای خود را بنویسید و تجربه اقامت خود را بگویید.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3108

به "معرفی بهترین هتل های باتومی، برای سفر به شهری اروپایی در آسیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی بهترین هتل های باتومی، برای سفر به شهری اروپایی در آسیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های باتومی، برای سفر به شهری اروپایی در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید