طرز تهیه شیرینی کِرِم دار نوتلا

به گزارش مجله پریها، شیرینی یا بیسکویت های کرمدار همیشه هواداران خاص خودشان را داشته اند. مخصوصا این که اگر طعم نوتلا هم به شیرینی اضلفه گردیده باشد. در این مطلب طرز تهیه شیرینی کرم دار نوتلا را به شما آموزش می دهیم.

طرز تهیه شیرینی کِرِم دار نوتلا

به گزارش، شیرینی یا بیسکویت های کرمدار همیشه هواداران خاص خودشان را داشته اند. مخصوصا این که اگر طعم نوتلا هم به شیرینی اضلفه گردیده باشد. در این مطلب طرز تهیه شیرینی کرم دار نوتلا را به شما آموزش می دهیم.

کره نرم 200 گرمپودر شکر 150 گرمزرده تخم مرغ 3 عدداسانس وانیل 1 قاشق چایخورینوتلا (کرم شکلاتی) 50 گرمآرد 350 گرمپودر کاکائو 30 گرمپودر شکر برای تزئین به میزان لازممواد لازم برای تهیه کرم شکلات:شکلات تلخ آبنموده 75 گرمنوتلا 180 گرمبیسکویت ساده (آسیاب نموده) 75 گرمشیرینی کرمدار نوتلا

طرز تهیه:

1. کره و پودر شکر را در کاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست گردد. آن گاه زرده تخم مرغ ها و وانیل را بیفزائید و مخلوط کنید. حالا نوتلا را به این مایه بیفزائید.

2. اکنون آرد و پودر کاکائو را نیز افزوده و مخلوط کنید تا مواد به شکل خمیر درآید. این خمیر قدری چسبنده است! خمیر را در کیسه نایلونی بگذارید و 30 دقیقه در یخچال نگه دارید.

3. حالا خمیر را روی سطح آرد پاشیده به ضخامت تقریبی 5 میلیمتر باز کنید و با برشگر دلخواهتان قالب بزنید و در سینی دارای کاغذ روغنی بچینید.

4. سپس شیرینی را به مدت تقریبی 15 دقیقه در فر گرم نموده با دمای 180درجه سانتیگراد بپزید. شیرینی ها را روی پنجره سیمی خنک کنید و بعد هر دو عدد از آن ها را با کرم شکلات به هم بچسبانید.

5. شیرینی ها را با پودر شکر بیارائید و برای پذیرائی در ظرف زیبا و مناسبی بچینید.

یادآوری: برای تهیه کرم شکلات؛ همه مواد را با هم مخلوط کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1185

به "طرز تهیه شیرینی کِرِم دار نوتلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه شیرینی کِرِم دار نوتلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید