شیائومی به طرز جالبی قیمت بالای آیفون های جدید را به سخره گرفت

به گزارش مجله پریها، مدیرعامل اپل، تیم کوک، بعد از معرفی آیفون های جدید با اشاره به این موضوع که این شرکت به دنبال خدمت به همه است، بحث های زیادی را ایجاد کرد. زیرا دو تا از آیفون های جدید قیمت بالایی دارند و آیفونی که اپل از آن تحت عنوان آیفون مقرون به صرفه یاد می نماید، قیمت پایه اش 749 است.

شیائومی به طرز جالبی قیمت بالای آیفون های جدید را به سخره گرفت

سامسونگ مدتی پیش جدیدترین پرچم دار خود را معرفی کرد و به همین خاطر در مورد آیفون های جدید حرفی برای دریافت ندارد. در این زمینه هواوی و شیائومی کوشش نموده اند که به نوبه خود، این محصولات جدید را به سخره بگیرند. هواوی در همین رابطه پس از انتشار اظهارنظر غیرمستقیم در مورد این آیفون ها، تیزرهای مربوط به معرفی میت 20 را منتشر کرد.

اما در این میان شیائومی تصمیم گرفته رویکرد دیگری را اتخاذ کند. این شرکت پکیج های جالبی را به نام آیفون های جدید در سایت خود قرار داده است. به عنوان مثال می توانیم به پکیج XR اشاره کنیم این پکیج شامل گوشی شیائومی Mi 8 SE مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، لپ تاپ 12.5 اینچی Mi Notebook Air، دستبند هوشمند Mi Band 3 و یک هدست بلوتوثی است که تمام این موارد در مجموع با قیمت 6499 یوان یعنی حدود 945 دلار به فروش گذاشته گردیده است. نکته جالب توجه در مورد پکیج XR این است که قیمت آن دقیقا برابر قیمت پایه آیفون XR در چین است. شیائومی همچنین پکیج های XS و XS مکس هم در سایت خود قرار داده که شامل محصولات مختلف این شرکت است و قیمت آن هم برابر با قیمت پایه گوشی های آیفون XS و XS مکس است.

البته باید خاطرنشان کنیم که محصولات شیائومی در آمریکا به فروش نمی رسند و فقط در بخش های اندکی از اروپا روانه بازار گردیده اند، ولی شیائومی هم این پکیج ها را صرفا برای کاربران چینی در سایت خود قرار داده است؛ کشوری که اپل می خواهد حضور خود را در آن بیشتر کند و به همین خاطر برای اولین بار، مدل مخصوصی از آیفون های جدید از دو سیمکارت فیزیکی پشتیبانی می نمایند. اما شیائومی با ارائه این پکیج ها به کاربران چینی نشان می دهد که به ازای قیمت یک آیفون، می توانند یک گوشی پرچم دار، لپ تاپ رده بالا، دستبند هوشمند و هدست بلوتوثی باکیفیتی را خریداری نمایند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 605

به "شیائومی به طرز جالبی قیمت بالای آیفون های جدید را به سخره گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی به طرز جالبی قیمت بالای آیفون های جدید را به سخره گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید