شایعه یا واقعیت: پرداخت سه میلیاردی اسپانسر به پرسپولیس

به گزارش مجله پریها، شایعه شده که حامی اقتصادی باشگاه امروز سه میلیارد تومان به پرسپولیس پرداخت نموده است. اگر چنین باشد، برانکو در بازگشت از تاشکند بخشی از مطالباتش را دریافت خواهد نمود وگرنه همچنان باید منتظر بماند.

شایعه یا واقعیت: پرداخت سه میلیاردی اسپانسر به پرسپولیس

شایعه یا واقعیت: پرداخت سه میلیاردی اسپانسر به پرسپولیس

بی پولی، بزرگ ترین درد این روزهای پرسپولیس است. پرسپولیسی که دریافتی بازیکنانش بابت قراردادهای این فصل بیش از 50 درصد نبوده و سرمربی اش هم نزدیک به یک سال است حقوق نگرفته. نگرانی طرفداران هم همین بدهکاری 800 هزار یورویی باشگاه به برانکو است که باعث شد مرد کروات برای نخستین بار مقابل پرسپولیس بایستد و حق و حقوقش را طلب کند.

در فروردین ماه بود که او به مدیران پرسپولیس نامه نوشت و خواستار پرداخت مطالباتش شد. نامه ای که گفتند دو هفته بعد تکرار شده اما باشگاه این ادعا را تکذیب نموده و هر بار وعده می داد که تا سوم ماه می یعنی سیزدهم اردیبهشت بخشی از بدهی اش به برانکو ایوانکوویچ را پرداخت خواهد نمود. حال آنکه موعد پرداخت این پول هم گذشته و سرمربی پرسپولیس همچنان منتظر است.

آخرین وعده باشگاه این بود که بعد از بازی با پاختاکور، بخشی از مطالبات کادر فنی را پرداخت خواهد نمود و شایعه پرداخت پول به باشگاه به وسیله اسپانسر هم حتما از همین جا ریشه گرفته.

اینکه واقعی باشد یا نه، خودِ پرسپولیسی ها بهتر می دانند اما شایعه شده که حامی اقتصادی باشگاه امروز سه میلیارد تومان به پرسپولیس پرداخت نموده است. اگر چنین باشد، برانکو در بازگشت از تاشکند بخشی از مطالباتش را دریافت خواهد نمود وگرنه همچنان باید برای پول منتظر بماند.

11 - 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2448

به "شایعه یا واقعیت: پرداخت سه میلیاردی اسپانسر به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه یا واقعیت: پرداخت سه میلیاردی اسپانسر به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید