سیب زمینی را 20 روز دیگر ارزانتر خریداری کنید!

به گزارش مجله پریها، رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان گفت: با توجه به اینکه در بعضی مواقع هم شرایط جوی نامساعد بوده و در بعضی موارد بعضی از محور ها نیز بسته می گردد، اما خوشبختانه در میادین میوه و تره بار مسئله ای نیست و میوه و تره بار مورد احتیاج مردم به مقدار کافی موجود بوده و در میادین میوه و تره بار و بازار داخل شهر توزیع و عرضه می گردد.

سیب زمینی را 20 روز دیگر ارزانتر خریداری کنید!

به گزارش ایسنا، البرزی در رابطه با گرانی برخی محصولات در برخی از روزها، اعلام کرد: اگر در برخی از روز ها برخی از محصولات گران هستند این امر به علت این است که در آن مرکز فراوری بارندگی شدید، سیل و یا یخبندان وجود دارد و همین عامل موجب شده برخی روز ها محصولات کمتری وارد استان گردد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بحث سیب زمینی دارای مشکل هستیم یاد آور شد: متاسفانه دلال ها و واسطه ها باعث آشفتگی این روز ها در بازار و افزایش قیمت این محصول در بازار همدان شده اند.

البرزی گفت:در حال حاضر بیشتر محصول سیب زمینی از دست کشاورزان خارج و به وسیله دلال ها خریداری و در سردخانه و انبار ها دپو شده و دلالان و واسطه ها با عرضه قطره چکانی و کم محصول سیب زمینی را وارد بازار می نمایند که همین امر موجب شده قیمت سیب زمینی بالا برود.

وی با بیان اینکه واسطه ها به صورت طولانی مدت نمی توانند این مقدار سیب زمینی دپو و انبار شده را نگهداری نمایند چرا که محصول خراب و کیفیت خود را از دست می دهد، یادآور شد:انتظار است واسطه ها انصاف داشته باشند و محصول را وارد بازار نمایند تا افزایش بیش از این را در قیمت سیب زمینی شاهد نباشیم ضمن اینکه ظرف 20 و یا 25 روز آینده محصول سیب زمینی تازه از منطقه ها گرمسیر وارد بازار خواهد شد و با وارد شدن محصول سیب زمینی تازه این منطقه ها قطع به یقین و صدر در صد قیمت سیب زمینی شکسته می گردد.

البرزی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه قدرت خرید میوه مردم کم شده و از قیمت بالا میوه گلایه دارند، اضافه نمود: فروشندگان ما گران فروش نیستند چرا که خریدی که می نمایند و فاکتوری که می گیرند آنالیز می گردد و درصد سودی که باید روی قیمت میوه بکشند را رعایت می نمایند.

وی اعلام کرد: بحث گرانفروشی و گرانی با هم فرق دارد، در میادین بار میوه گران است، اما گران فروشی نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4635

به "سیب زمینی را 20 روز دیگر ارزانتر خریداری کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیب زمینی را 20 روز دیگر ارزانتر خریداری کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید