ساخت بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در گناوه کلید خورد

به گزارش مجله پریها، ساخت بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در زمینی به مساحت 2700 هکتار با مشارکت بخش خصوصی در اراضی ساحلی گناوه آغاز شد.

ساخت بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در گناوه کلید خورد

به گزارش ، ساخت بزرگترین شهرک شیلاتی کشور برای پرورش میگو و توسعه صنایع فرآوری شیلات در منطقه رودشور شهرستان گناوه آغاز شد.

در آئین آغاز ساخت این مرکز تولیدی و اشتغالزایی، مدیرعامل شرکت شهرک شیلات استان بوشهر با بیان اینکه این پروژه با مشارکت بخش خصوصی ساخته می شود گفت: برای اجرای شهرک شیلاتی استان بوشهر 2 هزار و 700 هکتار زمین تخصیص یافته که به 50 سرمایه گذاری واگذار شده است.

احمد مرادی با اشاره به سرمایه گذاری در ایجاد زیرساخت های شهرک شیلاتی در گناوه گفت: در اجرای زیرساخت این شهرک شیلاتی 114 میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.

او ساخت 2 اسکله به طول بیش از یک کیلومتر، 34 کیلومتر کانال آب، 7 کیلومتر جاده اصلی و 21 کیلومتر جاده فرعی از جمله زیرساخت های آن دانست و گفت: برای تولید و راه اندازی بخش های مختلف این شهرک شیلاتی 350 میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک شیلات استان بوشهر با بیان اینکه شهرک شیلاتی گناوه در زمینی به مساحت 2700 هکتار ساخته می شود بیان کرد: ساخت این شهرک با سرمایه گذاری افزون بر 414 میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در اراضی ساحلی گناوه آغاز شده است.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2694

به "ساخت بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در گناوه کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در گناوه کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید