دوستی در گفت وگو با خبرنگاران: لاریجانی، عارف یا جهانگیری می توانند گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 باشند، شاید خودم برای ریاست جمهوری کاندیدا شوم، اصلاح طلبان باید تا آخر از روحانی حمایت نمایند

به گزارش مجله پریها، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به حمایت اصلاح طلبان از روحانی گفت: اگر از دولت حمایت کردیم باید تا آخر از آن پشتیبانی کنیم و جریان های سیاسی نیز باید حامی دولت باشند.

دوستی در گفت وگو با خبرنگاران: لاریجانی، عارف یا جهانگیری می توانند گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 باشند، شاید خودم برای ریاست جمهوری کاندیدا شوم، اصلاح طلبان باید تا آخر از روحانی حمایت نمایند

اسماعیل دوستی، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت وگو با ، با بیان اینکه همه باید به دولت یاری کنیم، گفت: در وضعیت کنونی همه ارکان باید به دولت یاری نمایند باید بتوانیم از مشکلاتی که دشمنان برایمان ایجاد کردند، نجات پیدا کنیم و این مسئله با یاری همگان به دولت میسر می گردد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص انفعال دولت در بحث اقتصاد مقاومتی گفت: دولت اکنون براساس ظرفیت های داخل کشور اقتصاد مقاومتی نمره قابل توجهی نداشته است که باید پتانسیل های کشور شناسایی شده و از آن ها بهره وری کرد.

وی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی ادامه داد: کشور نیازمند منابع است و امروز دچار کمبود منابع یا راهنمایی منابع به سمت اقتصاد کشور هستیم.

وی با اشاره به حمایت اصلاح طلبان از روحانی اظهار کرد: اگر از دولت حمایت کردیم باید تا آخر از آن پشتیبانی کنیم و جریان های سیاسی نیز باید حامی دولت باشند.

دوستی در خصوص حمایت اصلاح طلبان از آقای لاریجانی در انتخابات 1400 تاکید نمود: مبنای تصمیمات آقای لاریجانی در زمان ریاستش در مجلس عقلانی بوده است و می توانم قاطعانه بگویم آقای لاریجانی از عقلانیت خارج نشده چرا که در این دو دوره که ریاست را برعهده داشتند، عملکردشان خوب بوده است.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه داد: وقتی نطق آقای لاریجانی در مجلس را گوش می دهم و سفر های خارجی و داخلی او را می بینم از عقلایی بودنش اطمینان دارم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه لاریجانی می تواند یکی از گزینه های انتخابات 1400 باشد، توضیح داد: باور دارم لاریجانی یک سیاستمدار عاقل است.

دوستی با بیان اینکه عارف هم می تواند یکی از کاندید های 1400 باشد، اعلام کرد: زمانی اصلاح طلبان فکر نمی کردند که از آقای روحانی حمایت نمایند، ولی شرایط به صورتی پیش آمد که از روحانی پشتیبانی کردند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید نمود: اصلاح طلبان طبق شرایط مقتضی از گزینه های خود حمایت می نمایند و شاید از آقای جهانگیری یا عارف برای انتخابات 1400 پشتبانی نمایند، حتی ممکن است خودم هم در انتخابات کاندید شوم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1976

به "دوستی در گفت وگو با خبرنگاران: لاریجانی، عارف یا جهانگیری می توانند گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 باشند، شاید خودم برای ریاست جمهوری کاندیدا شوم، اصلاح طلبان باید تا آخر از روحانی حمایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستی در گفت وگو با خبرنگاران: لاریجانی، عارف یا جهانگیری می توانند گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 باشند، شاید خودم برای ریاست جمهوری کاندیدا شوم، اصلاح طلبان باید تا آخر از روحانی حمایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید