خلاقیت هافبک پرسپولیس ته کشید

به گزارش مجله پریها، پرسپولیس در 80 دقیقه از بازی تقریبا هیچ چیز ارائه نکرد.

خلاقیت هافبک پرسپولیس ته کشید

به گزارش خبرنگاران /پرسپولیس در شبی دو امتیاز حساس از دست داد که کمتر کسی تصور می کرد برنده نباشد.آنها که در بازی با استقلال خوزستان دو امتیاز بازی را به خاطر شرایط بد هوا و البته اتمسفر افتضاح ورزشگاه از دست داده بودند در تهران و پیش چشم تماشاگر خودی حداقل در 80 دقیقه شبیه تیمی نبودند که مدعی قهرمانی است.

پرسپولیس که با تمام نیروهای خود مقابل نفت مسجد سلیمان قرار گرفته بود در بیشتر دقایق بازی اسیر بازی بسته حریف شد و در شرایطی که خلاقیت نزد هافبک های این تیم ته کشیده بود رو به سانترها و ارسال های متعدد آورد که در اغلب اوقات اشتباه و ضعیف بود و به جایی می رسید.

پرسپولیس اما در ده دقیقه پایانی انگار از خواب بیدار شد و غیر از نعمتی که ظاهرا آماده ترین بازیکن این تیم به حساب می آید بشار،نوراللهی و کامیابی نیا هم در کارهای تکنیکی و ترکیبی شرایط خوبی پیدا کردند و فشار ده دقیقه پایاینی حاصل این حرکت سریعتر و بهتر بود که البته حاصلی نداشت.

البته با توجه به دست بسته برانکو و اینکه هیچ بازیکنی در خط میاین روی نیمکت ندارد چنین اتفاقی تا حدودی قابل پیش بینی است کما اینکه تنها تغییر خط میانی توسط برانکو که تقریبا در هر بازی رخ می دهد جابجایی نعمتی از خط حمله به هافبک چپ است که تحرک بیشتری در آن سمت ایجاد می نماید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 364

به "خلاقیت هافبک پرسپولیس ته کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاقیت هافبک پرسپولیس ته کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید