پیروزی پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل حریف گمنام

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم شهاب رفت که این دیدار با برتری 3 بر 2 شاگردان برانکو به پایان رسید.

پیروزی پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل حریف گمنام

کادرفنی سرخپوشان پایتخت در نیمه نخست بازیکنانی را که در بازی با استقلال خوزستان نیمکت نشین بودند به زمین فرستاد تا آنها را محک جدی بزند. سرخپوشان توانستند در نیمه نخست با گل های گادوین منشا و سعید کریمی پیش بیفتند اما مهاجم شهاب تهران در آخرین ثانیه های 45 دقیقه ابتدایی این بازی، یک گل به ثمر رساند تا نیمه اول دو بر یک به اتمام برسد.

برانکو ایوانکوویچ در نیمه دوم از بازیکنان اصلی خود استفاده کرد. اما این بازیکنان شهاب تهران بودند که توانستند روی خطای علیرضا بیرانوند صاحب ضربه پنالتی شده و بازی را به تساوی بکشند.

در ادامه، فشار بازیکنان پرسپولیس روی دروازه حریف گمنام خود بیشتر شد تا سیامک نعمتی بالاخره بتواند گل برتری تیمش را به ثمر برسالند تا پرسپولیس با نتیجه سه بر دو به پیروزی در این دیدار برسد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 20:30 جمعه در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 260

به "پیروزی پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل حریف گمنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل حریف گمنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید