خبرنگاران ساخت صد و سومین مدرسه خیرساز گنبدکاووس شروع شد

به گزارش مجله پریها، گنبدکاووس - خبرنگاران - عملیات ساخت صد و سومین مدرسه خیرساز گنبدکاووس امروز چهارشنبه در مراسمی با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان و تعدادی از مسوولان و خیرین مدرسه ساز در روستای داشلی علیا از توابع بخش مرکزی این شهرستان مرزی شروع شد.

خبرنگاران ساخت صد و سومین مدرسه خیرساز گنبدکاووس شروع شد

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در مراسم شروع عملیات اجرایی این واحد آموزشی 6 کلاسه گفت که از مجموع 355 ساختمان آموزشی این شهرستان، 102 مورد آن توسط نیکوکاران ساخته شده است.

کمال الدین نظرنژاد با قدردانی از همکاری خوب مجمع خیران مدرسه ساز گنبدکاووس با آموزش و پرورش، افزود: مدرسه قدیمی روستای داشلی علیا برای حضور دانش آموزان نامناسب تشخیص داده شد به همین علت ساخت مدرسه جدید با یاری یکی از نیکوکاران در دستورکار نهاده شد.

وی افزود: با یاری چهار میلیارد و 500 میلیون ریالی مریم حصارکی از خیرین مدرسه ساز ساکن استان تهران و نیز یاری 500 میلیون ریالی اهالی این روستا، عملیات ساخت مدرسه 6 کلاسه با زیربنای 540 مترمربع از امروز شروع شد.

نظرنژاد توضیح داد: ساخت این مدرسه در مجموع 25 میلیارد ریال اعتبار احتیاج است که بقیه اعتبار مورد احتیاج توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تامین می گردد.

وی همچنین با تبریک هفته وحدت، ادامه داد: به مناسبت این هفته فرخنده، عملیات ساخت یک هنرستان با مشارکت خیرین در گنبدکاووس شروع می گردد.

یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان نیز در این مراسم با قدردانی از نیکوکاران مدرسه ساز در گنبدکاووس، گفت: درحال حاضر 65 درصد از کلاس های درس در استان با مشارکت خیران ساخته می گردد.

آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درسال تحصیلی جاری افزون بر 85 هزار دانش آموز دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3771

به "خبرنگاران ساخت صد و سومین مدرسه خیرساز گنبدکاووس شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساخت صد و سومین مدرسه خیرساز گنبدکاووس شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید