خبرنگاران القاء ناامیدی به جامعه موجب پیامدهای منفی در فرایند توسعه می گردد

به گزارش مجله پریها، خرم آباد - خبرنگاران - رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: القاء فضای یاس و ناامیدی به جامعه موجب بروز پیامدهای منفی تری برای فرایند توسعه می گردد.

خبرنگاران القاء ناامیدی به جامعه موجب پیامدهای منفی در فرایند توسعه می گردد

اسفندیار حسنی مقدم روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان اضافه کرد: توجه به این امر مهم و حساس رسالت خبرنگاران را دوچندان نموده چراکه باید در عین تشریح واقعیات، فضای جامعه را نیز به سمت امید آفرینی سوق دهند.

وی توضیح داد: انعکاس درست نقاط ضعف و قوت هر بخش به شهروندان باعث افزایش اعتماد آنان به مدیران و نظام می گردد بنابراین ایجاد فضای نشاط در جامعه اثرگذار است و موجب تزریق روحیه امیدآفرینی به مردم می گردد.

وی با تقدیر از عملکرد مطلوب خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی امیدبخش ادامه داد: در بسیاری از موارد اخبار منفی عنوان می گردد ولی باید واقع بینانه کار کرد و با وجود کاستی ها و مسائل اما خدمات بیش از چهار دهه نظام جمهوری اسلامی را نادیده نگیریم.

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان با اشاره به بعضی آمار و ارقام منتشر شده در مورد شاخصه هایی همچون بیکاری و فلاکت استان و کشور گفت: جمهوری اسلامی در بسیاری از موارد جز 20 اقتصاد برتر منطقه یا دنیا است و بخش کشاورزی نیز تاثیر بزرگی بر معیشت و درآمد مردم دارد.

حسنی مقدم اعلام کرد: بیش از 85 درصد غذای مردم ایران در کشور تامین می گردد و مصرف سموم نسبت به تولیدات داخلی حدود 50 درصد سایر کشورها است بنابراین غذای سالمتری در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی گفت: حجم تولیدات کشاورزی کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی به ترتیب 30 و 124 میلیون تن بوده و در لرستان نیز از 500 هزار تن به سه میلیون تن افزایش یافته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3620

به "خبرنگاران القاء ناامیدی به جامعه موجب پیامدهای منفی در فرایند توسعه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران القاء ناامیدی به جامعه موجب پیامدهای منفی در فرایند توسعه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید