تمهیدات پلیس راهور مازندران برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران/مازندران رئیس پلیس راهور مازندران از تمهیدات و تدابیر ویژه پلیس راهور در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در سطح استان اطلاع داد.

تمهیدات پلیس راهور مازندران برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، مهدی باقری در تشریح این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در اغلب شهرستان ها و احتمال گسترش آن در آینده نزدیک در سطح استان، بدیهی است برای ارائه تسهیلات لازم و کاهش مراجعه هموطنان به مراکز پلیس راهور و نهادهای مرتبط و همچنین پیشگیری از شیوع آن موارد ذیل بنا به تدابیر پلیس راهور ناجا مد نظر است.

وی توضیح داد: آن دسته از افرادی که مدت اعتبار گواهینامه آنان منقضی یا رو به انقضاء است تا 15 اردیبهشت ماه سال 99 داراس اعتبار بوده بنابراین از اعمال قانون این افراد خودداری می گردد.

رئیس پلیس راهور مازندران اظهار کرد: به لحاظ عدم فعالیت و تعطیلی مراکز صدور معاینه فنی از اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی تا 15 اردیبهشت ماه 99 به صورت دستی خودداری می گردد.

باقری اضافه کرد: به آکادمی های رانندگی سطح استان ابلاغ شد تا اطلاع ثانوی از برگزاری کلاس های تئوریی و آزمون آئین نامه خودداری به عمل آورند و اخذ آزمون های عملی که به صورت انفرادی توسط کارشناسان و هنرجو برگزار می گردد، بلامانع است.

وی در سرانجام از همه شهروندان خواست: ضمن رعایت کلیه قوانین هدایت و رانندگی با توجه به کاهش ترددها در معابر به دلیل رعایت موارد بهداشتی بیماری کرونا افزایش سرعت وسایل نقلیه توسط بعضی از رانندگان متصور است بنابراین برای ایمنی و پیشگیری از وقوع تصادفات تقاضا می گردد، رانندگان با حفظ آرامش و سرعت مطمئنه رانندگی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3277

به "تمهیدات پلیس راهور مازندران برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات پلیس راهور مازندران برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید