از محصولات دانش بنیان گیاهی موثر در درمان کرونا در کرمان رونمایی شد

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران/کرمان امروز 22 مهرماه با حضور استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و در ارتباط ویدئوکنفرانس با معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، از دو محصول دانش بنیان گیاهی موثر در بهبود علائم بیماران مبتلا به کرونا در کرمان رونمایی شد.

از محصولات دانش بنیان گیاهی موثر در درمان کرونا در کرمان رونمایی شد

دکترحمیدرضا رشیدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این مراسم اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا، یکسری محدودیت ها، مضرات و مسائل عدیده ای برای دنیا و کشور ما ایجاد کرد اما از قِبل این تهدید، فرصت هایی ایجاد و یک فرایند در تولید، فناوری و کارهای تحقیقاتی در تجهیزات پزشکی و وسائلی که نقش درمانی در بیماران دارد، صورت گرفت.

وی افزود: یک زمانی برای تامین 10 دستگاه کمک تنفسی در استان کرمان مشکل داشتیم اما در حال حاضر بیش از 450 دستگاه در استان داریم که تولید داخلی است.

رشیدی نژاد با اشاره به رویکرد مسائل فناوری و تحقیقات پزشکی در درمان بیماران کرونایی گفت: در دوران شیوع کرونا توجه ویژه ای به طب سنتی شده که اگر راستا درستی پیموده شود، قطعا به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز از شربت ریلانک و کپسول فرولا رونمایی می شود که این محصولات دانش بنیان گیاهی در راستا تحقیقات درست پیش رفته و می تواند به مجموعه درمانی و افراد نیازمند به این داروها در بهبود علائم کرونا کمک بکند که این موفقیت را به همه تبریک می گویم و از حمایت های وزارت بهداشت تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4408

به "از محصولات دانش بنیان گیاهی موثر در درمان کرونا در کرمان رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از محصولات دانش بنیان گیاهی موثر در درمان کرونا در کرمان رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید