خبرنگاران ورود خودروهای غیربومی مناطق قرمز کرونایی به اصفهان ممنوع شد

به گزارش مجله پریها، اصفهان- خبرنگاران- استاندار اصفهان گفت: ورود خودروها از شهرهای با شرایط قرمز کرونا به این استان ممنوع است و نیروی انتظامی با قاطعیت به این موضوع برخورد خواهد نمود.

خبرنگاران ورود خودروهای غیربومی مناطق قرمز کرونایی به اصفهان ممنوع شد

عباس رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه شرایط سه شهرستان استان به لحاظ شیوع کرونا مناسب نیست، اضافه نمود: گلپایگان در شرایط قرمز و خوانسار و لنجان در شرایط نارنجی واقع شده است.

وی ادامه داد: به همین جهت در هفته جاری 2 جلسه ویژه ستاد مقابله با کرونا استان را برگزار کردیم تا تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده و از شیوع این ویروس جلوگیری گردد.

استاندار اصفهان توضیح داد: همچنین روز گذشته تیم بازرسی و نظارت جهت کنترل و جلوگیری از شیع کرونا به شهرستان های گلپایگان، خوانسار و لنجان اعزام شد.

وی افزود: اطلاع رسانی به مردم از جمله اقداماتی است که باید انجام گردد تا از شیوع و خیز مجدد کرونا در استان جلوگیری گردد.

رضایی گفت: گزارش های واصله از دانشگاه علوم پزشکی نشان می دهد رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان کاهش پیدا نموده است.

وی اعلام کرد: تغییر شرایط رنگبندی استان نشان خوبی نیست و رعایت پروتکل ها نشانه فرهنگ مردم استان است.

استاندار اصفهان اضافه نمود: متاسفانه مسافرانی از استان های دیگر به اصفهان وارد شدند از این رو تصمیمات لازم برای جلوگیری از ترددها اجرا شده است.

وی اعلام کرد: باید اطلاع رسانی از شرایط موجود به وسیله رسانه ها، فضای مجازی، رسانه های محلی و سامانه های در اختیار ادارات به گوش عموم مردم برسد تا از ترددها کاسته گردد.

رضایی از مردم استان خواست، از دید و بازدید عید و مجالس خانوادگی و حضور در آرامستان ها خودداری نمایند.

به گفته وی کوشش مدیریت استان جلوگیری از انتشار ویروس در تمامی شهرستان های عظیم از جمله اصفهان، کاشان، فلاورجان، خمینی شهر و نجف آباد است.

در استان اصفهان امور بهداشتی و درمانی 22 شهرستان با حدود چهار میلیون و 500 هزار نفر زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و 2 شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود 500 هزار نفر جمعیت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز یک میلیون و 815 هزار و 712 نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند و 61 هزار و 951 نفر براثر این بیماری جان باختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4090

به "خبرنگاران ورود خودروهای غیربومی مناطق قرمز کرونایی به اصفهان ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود خودروهای غیربومی مناطق قرمز کرونایی به اصفهان ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید