تدابیر ویژه شهرداری تهران برای کارتن خواب ها با شروع فصل سرما

به گزارش مجله پریها، معاون حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از طرح ویژه شناسایی و جذب متکدیان و ساماندهی افراد کارتن خواب با آغاز فصل سرما اطلاع داد.

تدابیر ویژه شهرداری تهران برای کارتن خواب ها با شروع فصل سرما

به گزارش خبرنگاران، علی صادقی با اشاره به آغاز فصل سرما در 6 ماهه دوم سال گفت: در راستای ساماندهی افراد کارتن خواب و بی پناه، سازمان خدمات اجتماعی تهران، فعالیت های خود را منظم تر و با برنامه ریزی دقیق تری آغاز نموده است.

صادقی اتمام کار کشاورزی در استان های دیگر و هجوم کارگران جویای کار در فصل سرما به تهران را یکی از عوامل مهم افزایش تعدادکارتن خواب ها مطرح کرد و اضافه کرد: در این موقع از سال مراجعه به مددسرا افزایش یافته و مراکز اضطراری سازمان خدمات اجتماعی جدی تر آغاز به کار خواهند کرد. وی با بیان اینکه جذب و ساماندهی متکدیان و کارتن خواب ها همواره در دستور کار و همکاری سازمان خدمات اجتماعی، نیروی انتظامی و همچنین سازمان بهزیستی واقع شده است توضیح داد: به همین منظور 30 واحد گشت فوریت های اجتماعی به همراه 60 مددکار برای جذب و ساماندهی کارتن خواب ها فعالیت می نمایند. معاون حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی با تاکید بر اینکه سال گذشته حتی یک گزارش فوت از کارتن خواب ها بر اثر سرما نداشته ایم اظهار داشت: سازمان خدمات اجتماعی 16 مددسرای دائمی و اضطراری دارد که ظرفیت آنها در طول شب 1450نفر است که در فصل های سرد سال به 2500 نفر افزایش می یابد. بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، وی گفت: سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران همانند هر ساله از مردم می خواهد که محل حضور کارتن خواب ها را به سامانه 137 اطلاع دهند تا جهت جابه جایی آنها به گرم خانه ها اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1393

به "تدابیر ویژه شهرداری تهران برای کارتن خواب ها با شروع فصل سرما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر ویژه شهرداری تهران برای کارتن خواب ها با شروع فصل سرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید