بیرانوند در گفت و گو با سایت AFC: می خواهم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوم، فعلاً نمی خواهم به بازی در اروپا فکر کنم

به گزارش مجله پریها، سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه با سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا از انگیزه و اشتیاق خود برای بازی در فینال لیگ قهرنان قاره کهن سخن گفت.

بیرانوند در گفت و گو با سایت AFC: می خواهم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوم، فعلاً نمی خواهم به بازی در اروپا فکر کنم

به گزارش خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در آستانه بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز گفت و گویی با علیرضا بیرانوند، سنگربان نماینده ایران انجام داده است. او در این مصاحبه از تمرکزش برای یاری به پرسپولیس در بازی رفت اولین فینال قرمزپوشان تهران در مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن صحبت کرد.

سنگربان 26 ساله و ملی پوش پرسپولیس به سایت AFC گفت: احمدرضا عابدزاده و ناصر حجازی دروازه بان های بزرگی بودند که من از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم، البته من هرگز نمی توانم مانند آنها باشم. حجازی انسان بزرگی بود، کسی که به خاطر احترام قائل بودن برای ارزش های اخلاقی شناخته می شد. من همیشه از او درس گرفته ام و همین طور از عابدزاده. پسر او هم در تیم ملی هم تیمی من است.

بیرانوند اما سال جاری می تواند افتخاری کسب کند که هیچیک از دو الگویش تجربه ننموده اند و آن کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا است. عملکرد او طی 12 ماه گذشته بدون شک او را در کورس رقابت برای کسب جایزه در مراسم معرفی بهترین های فوتبال آسیا در ماه نوامبر قرار داده است.

بیرانوند ادامه داد: اگر بتوانم جایزه بهترین بازیکن آسیا را ببریم، برای من و کشورم افتخار بزرگی خواهد بود. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد چون این همیشه یکی از آرزوهای زندگی ام بوده است. اگر بتوانم این جایزه را ببرم، تا سالیان سال از آن لذت خواهم برد. روایت AFC از ناکامی ژاوی مقابل بیرانوند با اشاره به آمار و ارقام

عملکرد خوب بیرانوند در نفت تهران و پس از آن پرسپولیس، توجه برخی باشگاه های اروپایی را هم به او جلب نموده است. او اما تا پیش از حضور در جام ملت های آسیای سال 2019 نمی خواهد درباره رفتن به هیچ تیم اروپایی حرف بزند.

بیرانوند تأکید کرد: بعد از جام جهانی تمرکز من تنها روی پرسپولیس بود چون من واقعاً نگران مشکلاتی بودم که پرسپولیس داشت. من می خواهم با پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوم و بعد از آن هم تمرکزم روی جام ملت های آسیا خواهد بود. من واقعاً دوست دارم با ایران در جام ملت ها بهترین دروازه بان آسیا شوم. پس از آن موقع کافی برای فکر کردن به سایر پیشنهاد هایم خواهم داشت با این حال همانطور که همیشه گفته ام اگر روزی ایران را ترک کنم دوست دارم برای یک باشگاه بزرگ اروپایی بازی کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1653

به "بیرانوند در گفت و گو با سایت AFC: می خواهم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوم، فعلاً نمی خواهم به بازی در اروپا فکر کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند در گفت و گو با سایت AFC: می خواهم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوم، فعلاً نمی خواهم به بازی در اروپا فکر کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید