بلوری زاده : پتانسیل کسب صندلی را در AVC CUP داریم

به گزارش مجله پریها، بلوری زاده ، مربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است تیم بانوان ایران شایستگی و پتانسیل کسب صندلی را در مسابقات جام ملت های آسیا دارد.

بلوری زاده : پتانسیل کسب صندلی را در AVC CUP داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پدیده بلوری زاده مربی تیم ملی والیبال بانوان ایران بعد از برتری مقابل قزاقستان گفت: برای نخستین بار بود که این تیم را شکست می دادیم. البته ما انتظار داشتیم بازی را 3 بر صفر یا 3 بر یک ببریم.

وی اضافه نمود: شاید اگر بازی دوم با قزاقستان داشتیم به راحتی این سد را پشت سر می گذاشتیم. برای اولین بار است که ایران با این سطح خودباوری پا به میدان می گذارد که نتیجه را هم گرفت.

مربی تیم ملی کشورمان با اشاره به اینکه بازیکنان از نظر فنی پتانسیل کافی دارند، اظهار داشت: آنها با این پتانسیل می توانند صندلی هم کسب نمایند. آنچه محقق نمی شد این آگاهی ذهنی بود که اگر موانع از سر ذهن برداشته شوند با همین شیوه می توانیم مسابقات دیگر را ببریم.

بلوری زاده در پاسخ به این سوال که سرمربی قزاقستان گفته آنها تیم بسیار جوانی را به مسابقات فرستاده اند، مطرح نمود: آنها 2-3 بازیکن جوان داشتند. 2 بازیکن زیر 19 سال بودند که سال گذشته در مسابقات شرکت کردند اما بازیکن با تجربه هم داشتند. کشورهایی مثل قزاقستان این ویژگی را دارند که بعد از چند پوئن خودشان را تطبیق دهند.

وی اضافه نمود: ما این اجازه را به حریف ندادیم و بچه ها پرقدرت ظاهر شدند. بازیکنان ما نشان دادند آنها هم می توانند تا تیم را بررسی نموده و بازی را تغییر دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 445

به "بلوری زاده : پتانسیل کسب صندلی را در AVC CUP داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلوری زاده : پتانسیل کسب صندلی را در AVC CUP داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید