بسته خبری پرسپولیس، از محرومیت نوراللهی تا تهدید ماهینی

به گزارش مجله پریها، احمد نوراللهی با کارت زردی که از داور بازی با فولاد گرفت، چهار اخطاره و از بازی آخر هفته با استقلال خوزستان محروم شد.

بسته خبری پرسپولیس، از محرومیت نوراللهی تا تهدید ماهینی

نوراللهی محروم شد

هافبک پرسپولیس بازی بعدی این تیم را از دست داد. احمد نوراللهی با کارت زردی که در بازی مقابل فولاد خوزستان گرفت، 4 کارته شد و بازی پنجشنبه تیمش برابر استقلال خوزستان را از دست داد.

ریکاوری پشت درهای بسته

با توجه به بازگشت دیرهنگام پرسپولیس به تهران، زمان تمرین تیم تغییر کرد. قرار بود پرسپولیسی ها ساعت 11 ریکاوری نمایند که برانکو صبح دوشنبه را به آنها استراحت داد و ریکاوری بعد از بازی با فولاد هم ساعت 15 پشت درهای بسته استادیوم شهد کاظمی برگزار گردید.

ماهینی تهدید کرد

نارضایتی از سکوت مسئولان تیم و باشگاه در قبال جوسازی ها علیه پرسپولیس از طرفداران به بازیکنان تیم منتقل شده و حسین ماهینی هم نخستین بازیکنی بود که اعتراض خود را گفت. او بعد از بازی با فولاد در توئیترش نوشت: وقتی مسئول باشگاه نمی تونه از حق ما بیرون از زمین دفاع کنه، از این به بعد خودمون جواب حاشیه سازها رو می دیم.

برانکو بازیکن نمی خواهد

به گفته سرپرست باشگاه پرسپولیس، فعالیت این باشگاه در جابجایی به خاتمه رسیده است. ایرج عرب گفته: دو سه روز پیش که با آقای برانکو صحبت می کردم، گفتم اگر احتیاج به جذب بازیکن دارد به ما اعلام کند اما او گفت که لیست تیم بسته شده و بازیکن جدید نمی خواهد.

اولین دبل پرسپولیس

پرسپولیس در اهواز برای اولین بار در یک بازی لیگ رجحان دو گل خورد. آخرین بار پرسپولیس در بازی با ذوب آهن در لیگ هفدهم بیش از یک گل خورده بود که آن بازی 2 بر یک به سود اصفهانی ها به خاتمه رسید.

پیروزی 4 گله جوانان

تیم جوانان پرسپولیس با نتیجه 4 بر یک سایپا را که با راهنمایی مجید پروین مربی اسبق تیم جوانان پرسپولیس به میدان آمده بود، شکست دادند. گل های پرسپولیس در این بازی را علی خدایی (3 گل) و نوری به ثمر رساندند.

11 - 350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2239

به "بسته خبری پرسپولیس، از محرومیت نوراللهی تا تهدید ماهینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، از محرومیت نوراللهی تا تهدید ماهینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید