برقراری پوشش ارتباطی در تمام جاده های سیستان و بلوچستان تا سرانجام سال

به گزارش مجله پریها، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 1400 کیلومتر از 4700 کیلومتر مسیر جادهای استان نیز فاقد پوشش ارتباطی است که تا خاتمه سال با احداث 69 سایت جاده ای جدید تمام این مسیر تحت پوشش ارتباطات مناسب قرار می گیرد.

برقراری پوشش ارتباطی در تمام جاده های سیستان و بلوچستان تا سرانجام سال

به گزارش خبرنگاران، آذری جهرمی در سفر به چابهار با بیان اینکه 580 میلیارد تومان اعتبار در حوزه ارتباطات و زیر ساخت در سیستان و بلوچستان طی سال گذشته سرمایه گذاری گردیده است، اضافه نمود: از این میزان سرمایه گذاری، 450 میلیارد تومان آن سهم دولت و 132 میلیارد تومان آن سهم بخش خصوصی بوده که نشان از توجه ویژه دولت به این استان دارد.

آذری جهرمی اضافه نمود: رییس جمهور از ابتدای دولت دوازدهم تاکید کردند که تمامی وزارتخانه ها برای سیستان و بلوچستان برنامه ویژه داشته باشند. بر این اساس، اجرای بیش از 750 کیلومتر فیبرنوری، توسعه 330 سایت جدید و نوسازی گردیده پهن باند و بهره مندی 2215 روستا از تلفن ثابت در سال گذشته از جمله اقدامات وزارت ارتباطات در این استان بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در استانهای دیگر سرمایه گذاری بخش خصوصی بیش از دولت است، اضافه نمود: از سال جاری با توجه به آماده شدن زیرساختها در سیستان و بلوچستان، روند توسعه ارتباطات رشد شتابنده ای می گیرد

آذری جهرمی گفت: با نهایی شدن برنامه ای مدون با همکاری استاندار سیستان و بلوچستان، متعهد می شویم تا انتها سال جاری ظرفیت زیرساختها را به سمتی ببریم که برچسب محرومیت از این استان برداشته گردد.

جهرمی اظهار داشت: توسعه 500 کیلومتر فیبرنوری جدید، بهره مندی 500 روستای دیگر از تلفن ثابت و ایجاد 170 سایت جدید روستایی از جمله اقداماتی است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا انتها سال جاری در سیستان و بلوچستان اجرا خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 939

به "برقراری پوشش ارتباطی در تمام جاده های سیستان و بلوچستان تا سرانجام سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پوشش ارتباطی در تمام جاده های سیستان و بلوچستان تا سرانجام سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید