بازدید بیش از 1200 واحد صنفی در طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش مجله پریها، خبرگزاری خبرنگاران- معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: در طرح فاصله گذاری اجتماعی و بازدید از یک هزار و 264 واحد صنفی، دو واحد متخلف پلمب شد.

بازدید بیش از 1200 واحد صنفی در طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سرهنگ نادر مرادی افزود: روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت مرکز در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یک طرح مشترک با پایگاه های ده گانه این پلیس از واحد های صنفی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

وی ادامه داد: در این طرح مأموران از یک هزار و 264 واحد صنفی بازدید کردند و به 11 متصدی متخلف واحد های صنفی اخطار کتبی داده شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت مرکز شرح داد: با هماهنگی های قضائی، در این طرح دو واحدصنفی که بدون توجه به پروتکل های بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر انداخته بودند، پلمب شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح به یک هزار و 687 نفر از کسانی که بدون ماسک در این واحد های صنفی حضور داشته تذکر لسانی استفاده از ماسک ارائه شد، خاطر نشان کرد: پلیس همواره در اجرای شیوه نامه های بهداشتی پای کار بوده و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهد واحد های صنفی متخلف که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند از طریق سامانه 110 با پلیس درمیان بگذارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4298

به "بازدید بیش از 1200 واحد صنفی در طرح فاصله گذاری اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بیش از 1200 واحد صنفی در طرح فاصله گذاری اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید