اینکه نفوذ مفسدان به مجلس کنترل گردد، قابل استقبال است، باید از انتخابات شفاف استقبال کرد

به گزارش مجله پریها، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر کار انتخابات شفاف باشد یک گام رو به جلو است و باید از آن استقبال کرد.

اینکه نفوذ مفسدان به مجلس کنترل گردد، قابل استقبال است، باید از انتخابات شفاف استقبال کرد

احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی خبرنگاران، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسئله شفاف کردن منابع اقتصادی داوطلبان انتخابات و قانونمند کردن آن قدم مثبت بزرگی است که برداشته می گردد.

او ادامه داد: ممکن است به دلیل کمبود وقت (مدت زمان باقی مانده تا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس) و همچنین ابتدایی بودن این مسئله (شفاف سازی منابع اقتصادی انتخاباتی) در کشور اشکالاتی هم وجود داشته باشد، اما نفس اینکه مجلس به این موضوع پرداخت و می خواهد هزینه های انتخاباتی را شفاف و نفوذ مفسدین به مجلس را کنترل کند قابل استقبال است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه نمود: اینکه هیچ شخصیت حقوقی نمی تواند یاری اقتصادی انتخاباتی دهد ممکن است عملی نگردد، اما اگر کار انتخابات شفاف باشد یک گام رو به جلو است و باید از آن استقبال کرد. با توجه به بحث نفوذ که موضوعی جدی است، ممکن است مواردی در مورد یاری های اقتصادی اتباع غیر ایرانی در انتخابات وجود داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3200

به "اینکه نفوذ مفسدان به مجلس کنترل گردد، قابل استقبال است، باید از انتخابات شفاف استقبال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینکه نفوذ مفسدان به مجلس کنترل گردد، قابل استقبال است، باید از انتخابات شفاف استقبال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید