اینچه درگاهی: استرالیایی ها به دلایل سیاسی و مالی ویزای ژیمناست ها را ندادند، بالاتر از فدراسیون باید پیگیری کند

به گزارش مجله پریها، رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: میزبان جام جهانی دلایل سیاسی و مالی را در عدم صدور ویزای ملی پوشان برای حضور در جام جهانی اعلام نموده است.

اینچه درگاهی: استرالیایی ها به دلایل سیاسی و مالی ویزای ژیمناست ها را ندادند، بالاتر از فدراسیون باید پیگیری کند

جهت دریافت مشاوره خدمات ترتیب صفحات بروشور 3 لت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

زهرا اینچه درگاهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عدم صدور ویزای سه ملی پوش ژیمناستیک ایران از سوی سفارت استرالیا برای حضور در جام جهانی ملبورن گفت: نامه ای را از سوی فدراسیون ژیمناستیک استرالیا به همراه بعضی مدارک ارسالی از سوی این فدراسیون دریافت کردیم که نشان می داد قرار نیست برای ملی پوشان ایران ویزا صادر گردد. استرالیایی ها برای عدم صدور ویزای هر کدام از سه ملی پوش ایران دلایلی را ذکر نموده اند؛ از جمله اینکه یکی از آنها دانشجو است و دیگری 32 سال دارد و سنش بالاست. در واقع با ایرادات الکی سعی شده تا کار عدم صدور ویزای ملی پوشان ایران انجام گردد.

وی اضافه کرد: یک بند توهین آمیز در مدارک ارسال شده وجود دارد که به مسائل سیاسی و مالی اشاره نموده است. جدا از بحث مسائل سیاسی که حرف روی آن زیاد است و هیچ ملاکی هم برایش تعیین نشده، باید بگویم که اشاره به این مسئله برای عدم صدور ویزا برای یک مسابقه ورزشی، دلیل بدی است. همه جا صحبت از جدا بودن ورزش از سیاست می گردد، اما در اینجا متاسفانه برعکس این مسئله رخ داده و باید پیگیری گردد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: اگر صرفاً قرار بود که جام جهانی برگزار گردد، استرالیایی ها از خدایشان بود که ایران در این رویداد شرکت می کرد، اما بحث کسب سهمیه المپیک است و نماینده کشورمان یعنی سعیدرضا کیخا شانس بسیار زیادی برای رسیدن به المپیک دارد و باید از این فرصت استفاده کند. همچنین احمدکهنی و جامعی هم به امتیازات سه رویداد به جامانده تا المپیک احتیاج دارند.

اینچه درگاهی عنوان نمود: هم وزارت ورزش و هم کمیته المپیک رایزنی های لازم را در این باره شروع نموده اند. مسابقات اوایل اسفند برگزار می گردد و ما نیز بلیت های سفر به استرالیا را برای 26 بهمن گرفته ایم. در واقع فدراسیون ژیمناستیک ایران به موقع برای دریافت ویزا اقدام کرد، اما میزبان بهانه آورده است. امیدوارم مسئولان کشور در بحث دیپلماسی پیروز عمل نمایند و بتوانیم ویزای ملی پوشان را در زمان مقرر دریافت کنیم. بالاتر از فدراسیون ژیمناستیک باید این موضوع را پیگیری کند و خوشبختانه این اتفاق شروع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3179

به "اینچه درگاهی: استرالیایی ها به دلایل سیاسی و مالی ویزای ژیمناست ها را ندادند، بالاتر از فدراسیون باید پیگیری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینچه درگاهی: استرالیایی ها به دلایل سیاسی و مالی ویزای ژیمناست ها را ندادند، بالاتر از فدراسیون باید پیگیری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید