انتقاد شدید خطیبی از داور بازی، حیدری کلاس داوری را پایین آورد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی بعد از باخت تیم آلومینیوم اراک برابر پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی رفت را در اراک پیروز شدیم. بازی سختی بود ولی بعد از برد آقایحیی و کادرش به ما تبریک گفتند. من هم به رسم ادب این برد را به پرسپولیس تبریک می گویم. بازی خیلی خوبی بود.

انتقاد شدید خطیبی از داور بازی، حیدری کلاس داوری را پایین آورد

وی اضافه نمود: بازی می توانست مساوی گردد و یا ما هم برنده شویم. پرسپولیس از موقعیت هایش استفاده کرد. شرایط طوری بود که ما هم می توانستیم به گل برسیم. بازیکنان ما زحمتشان را کشیدند.

سرمربی آلومینیوم تاکید نمود: موردی که برایم عجیب بود کیفیت داوری این بازی بود. این بازی اصلا از کیفیت داوری راضی نیستم. نیمه اول می توانستیم از صحنه ای که آفساید نبود به گل برسیم. گل نخست پرسپولیس هم مهدی عبدی در صحنه مشکوک به آفساید بود. صحبت کردن پیغام حیدری برایم عجیب بود. نمی دانستم شخصیت او اینقدر... فکر می کردم خیلی باشخصیت است.

خطیبی ادامه داد: حیدری جوری صحبت می کرد که در شان او نبود. با من طوری حرف می زد که کلاس داوری ما را از نظر شخصیتی پایین آورد. ناراحت این هستم که داوران چون کارت دارند فکر می نمایند می توانند از همه چیز در زمین استفاده نمایند. ولی آقای حیدری آن کلمه ای که برای من استفاده کردی، برای خودت است. من به کسی بی احترامی نمی کنم. از این بابت واقعا ناراحتم که بازی به این خوبی داوری داشت که شخصیتش این بود.

سرمربی آلومینیوم در تشریح بیشتر این ماجرا گفت: به داور چهارم و حیدری می گویم چرا شما به هم یاری نمی کنید ولی برای پرسپولیس به هم یاری می کنید. می گوید -سیستم رادیویی- قطع است. می گویم قطع است پس چرا در گوشتان گذشته اید؟ با الفاظی صحبت کرد که ماندم! الان ایشان با من اینطور صحبت نموده است. اعتراضم را به چه کسی بگویم؟ اینها که رسیدگی نمی گردد و جایی نداریم اعتراض کنیم ولی بگویم آنچه به من گفتی، برای خودت! شخصیتت را برای من نشان دادی. برای کل عزیزان آرزوی موفقیت دارم. هرکسی بازی را دید لذت برد. دو تیم فوتبال تاکتیکی انجام دادند. این برایم کافی بود. ان شاءالله در بازی های بعد کوشش می کنیم تا جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4612

به "انتقاد شدید خطیبی از داور بازی، حیدری کلاس داوری را پایین آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید خطیبی از داور بازی، حیدری کلاس داوری را پایین آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید