درخواست ویژه مربی استقلال از داور دربی فینال جام حذفی

به گزارش مجله پریها، مربی استقلال اعتقاد دارد تیمش بیشترین ضرر را از داوری نموده و در مقابل بعضی تیم های دیگر سودهای زیادی بوده اند.

درخواست ویژه مربی استقلال از داور دربی فینال جام حذفی

به گزارش خبرنگاران آنلاین، اعضای تیم استقلال برای مسابقه با پرسپولیس در فینال جام حذفی خود را آماده می نمایند و امیدوارند با برد در این ملاقات بتوانند ضمن جبران دربی برگشت لیگ برتر کاپ قهرمانی را در حذفی بالای سر ببرند.

  • رسمی | داور فینال جام حذفی تعیین شد | سوت دربی در دست داور باتجربه

خسرو حیدری مربی استقلال که چهره ویژه کادرفنی ریکاردو ساپینتو محسوب می گردد، در فاصله یکروزه تا مسابقه دربی درباره شرایط تیمش و بعضی موضوعات دیگر صحبت نموده که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

به هیچ چیز جز جام فکر نمی کنیم

استقلال با تمرکز و آرامش کامل، تمرینات خود را برای فینال حذفی ادامه می دهد. با قدرت کامل در این مسابقه حاضر می شویم و به هیچ چیز به جز موفقیت و اهدای جام به طرفدارانمان فکر نمی کنیم.

همه اذعان کردند استقلال از داوری بیشتر ضرر نموده

طبیعی است که ما نسبت به اتفاقات داوری در فصل اخیر معترض باشیم. علتش هم این است که در این سالها و به خصوص در فصلی که گذشت، حق استقلال بابت اشتباهات داوری بیشتر از بقیه تیم ها تضییع شد. هیچکس منکر این نیست که داوران ایرانی زحمت می کشند اما اشتباهات داوری، خیلی به استقلال ضربه زده. فیلم اشتباهات این فصل هم به وسیله باشگاه منتشر شد و خود کارشناسان داوری هم در تلویزیون اذعان کردند که استقلال بیشتر از همه تیم ها از این بابت آسیب خورده است.

برای استقلال سخت گیری کردند، تیم های دیگر سود بردند

من اگر پیشنهاد استفاده از داور خارجی را دادم، به این علت است که تیم ما و طرفدارانمان نمی خواهند اشتباهات احتمالی داوری، روی بازی فینال اثرگذار باشد. یکی از دلایل اشتباهات داوری هم نبود VAR است زیرا این امکان وجود ندارد که یک صحنه شک برانگیز، دوباره چک گردد و داور شانس تصمیم درست را از دست می دهد. امیدوارم هرچه زودتر این امکانات در اختیار داوران قرار بگیرد. سخت گیری هایی که سال جاری برای استقلال بود، بسیار زیاد بود و برای من عجیب است. هرچقدر برای استقلال سخت گیری زیاد بود، تیم های دیگری بودند که از اشتباهات داوری استفاده کردند، خطای دو متر بیرون محوطه را برایشان پنالتی گرفتند یا محل بازی را تغییر دادند.

قضاوت خورشیدی در دربی؟

تیم داوری معرفی شده، برای اشکان خورشیدی و همکارانش آرزوی موفقیت می کنم و از ایشان فقط عدالت می خواهیم.

برترین بازی های فصل را ارائه کردیم

به نظر خودم و همین طور خیلی از کارشناسان، استقلال برترین بازی های لیگ را ارائه می دهد. با این که در لیگ قهرمان نشدیم، اما بیشتر از همه تیم ها گل زدیم. تراکتور و نساجی را پر گل شکست دادیم و با آمادگی کامل در فینال حضور پیدا می کنیم.

در انتظار یک شب فراموش نشدنی

از طرفداران عزیزمان که یار دوازدهم ما هستند، درخواست می کنم روز بازی هم با حضور حداکثری در استادیوم حامی تیم محبوب خود باشند. بازیکنان و کادر فنی هم قسم شده اند با همه وجود در زمین حاضر باشند و هرچه توان دارند، در زمین بگذارند تا طرفدارانمان یک شب فراموش نشدنی را تجربه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1402 بروزرسانی: 9 خرداد 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4830

به "درخواست ویژه مربی استقلال از داور دربی فینال جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ویژه مربی استقلال از داور دربی فینال جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید